'59'

1.2K 80 12
                                    

Alice pov.

- Myliu tave, Louisyto. – atsitraukusi sušnabždėjau.

- Awww... – išgirdau ir, atsitraukusi nuo vaikino, tarpdury pamačiau Daria su Liam.

- Dinkit. – tariau ir mečiau pagalvę duris, bet jie staigiai uždarė duris. – Idiotai. – pavarčiau akis.

- Tai man atleista? – atsargiai paklausė vaikinas.

- Aš negaliu ant tavęs pykt, Louisyto, nes myliu tave.

- Mano princesė. – Louis pasilenkė prie mano lūpų ir jas pabučiavo, o aš lėtai atsiguliau ant lovos, tad dabar jis mane užgulęs, o aš po juo. Pritrūkus oro atsitraukėme.

- Nesitikėk, nes nieko negausi. – iškišau liežuvį.

- Ohhh, o aš tikėjausi. – suzyzė.

- Buvai blogas berniukas ir įskaudinai mergaitę, tad dabar negausi. – sukikenau, o vaikinas vis dar buvo mane užgulęs.

- Chebra, kad jūs jau susitaikėt, einam, kur nors? – vėl prasivėrė plačiai kambario durys, tad mano akys nukrypo link jų. Tarpdury stovėjo Liam.

- Liam, ar tu duosi jiems pasiklabėt?! – rėkė Daria ant Liam, priėjusi prie jo.
Tad iš mano lūpų pabėgo juokas, juos pamačius. Louis atsitraukė nuo manęs ir sėdėjo ant lovos.

- Jie jau išsiaiškino! – bambėjo Payne. – Ane? – atsisukęs į mane ir Louis, pakėlė antakį.

- Taip. – išsišiepė Tomlinson.

- Jie gal dar pasikalbėt norėjo. O tu čia vis lendi pas juos! – rėkė ir toliau Daria.

- Nu, gi jie susitaikė! – suprunkštė Liam. – O pati lindai iš svetainės pažiūrėt, kaip Alice įleidžia Louis.

- Ša tik. – nutildė mergina Payne ir išsitempė Liam iš kambario. – O jūs dar pasikalbėkit, o po to ateikit į svetainę.

- Jei galit greičiau! – surėkė Liam, kai rudaplaukė uždarinėjo kambario duris.

- Aš tau duosiu greičiau! – Daria nestipriai trenkė į vaikino petį. – Kiek reikės, tiek kalbėkit. – šyptelėjo ji ir pagaliau uždarė kambario duris.

- Cirkas. – juokėsi Louis. Aš taip pasiilgau jo juoko ir šypsenos. – Tai kada grįši pas mane gyvent?

- Na... – nutęsiau. – Kai tu pasakei, kad mes per daug skubam, pagalvojau, kad gal palaukt truputį. Galėčiau pagyvent čia, o kartais ir miegot pas tave. Galbūt, taip būtų geriau? Tau būtų mažiau bėdų su fanėm ir panašiai. Aš būsiu tavo mergina, jei tu dar to nori..? Bet kol kas paslaptyje.

- Žinoma, kad noriu. – išsišiepė.

- Tai puiku. – šyptelėjau. – Aš tiesiog galvojau apie tavo žodžius, kuriuos man sakei, kad mes per greit negalim tapt pora. Tad, manau, dabar galim neskubėt, kad nekiltų nesklandumų. Na, aš turiu omeny viešai rodytis kartu ir panašiai. O kur niekas mūsų nemato tu mano, Louisyto. – paaiškinau.

- Aww, mano princesė. – apsikabino mane vaikinas. – O mąstai, tai tikrai gerai. – pagyrė mane rudaplaukis, o aš vėl jaučiausi saugi jo glėby. – Tik tikiuosi mes matysimės dažnai?

- Dar klausi, kaip aš be tavęs gyvensiu. – nusijuokiau. – Einam žemyn ?

- Galim. – mėlynakis atsitraukė nuo manęs.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

- Nu, gi jie susitaikė, tai koks skirtumas? – bambėjo Liam, eidamas į svetainę.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAحيث تعيش القصص. اكتشف الآن