Alice pov.
Ėjau kambario link atlikusi visus norėtus reiklaus.
Įėjau į kambarį, bet sėdinčios Daria'os nemačiau, įvariau gyliau į svetainę ir radau merginą gulinčią ant sofos ir apsiklojusią su pleduku.
Gal užmigo? Priėjau arčiau rudaplaukės ir paliečiau jos ranka. Ji buvo šalta it ledas. Pajudinau Daria'ą, bet ji nereagavo. Pradėjau panikuot.
- Daria? - pajudinau ją dar kartą, bet nieko.
Pagriebiau savo telą nuo svetainės stalo ir iškart surinkau greitosios pagalbos numerį. Laukiau, kol jį pakels kažkas.
- Sveiki. - išgirdau moteriškės balsą.
- Laba diena, mano draugė visa perbalusi bei šalta ir nereaguoja. - viską greit aiškinau.
- Patikrinkite pulsą. - pasakė.
- Jūs ką nesuprantat, kad aš panikuoju, o jūs man sakot patikrint kažkokį pulsą! Ji gali mirt! - pakėliau balsą.
Moteris paklausė adreso ir aš jį pasakiau. Sakė nejudinti merginos ir laukti greitosios pagalbos darbuotojų, tad tą ir dariau.
Surinkau greitai Liam telefono numerį ir skambinau jam, kol ėjau durų link.
- Nagi, Liam... - laukiau, kol jis pakels. - Daria'i tavęs reikia. - pati su savim kalbėjau ir išgirdau sirenų garsą prie namų, tad atidariau plačiai duris ir išėjusi pradėjau mojuot jiems.
Darbuotojai išlipę greit iš mašinos nulėkė į namo vidų, kur aš vedžiau juos pas merginą.
Liam: - Alio? Alice? - pagaliau išgirdau Payne balsą po daugybės pypsėjimų.
Alice: - Pagaliau... - atsidusau ir žiūrėjau, kaip merginai kažką gydytojai žiūri. - Daria'i blogai, ją veža į ligoninę. - su panika kalbėjau ir žiūrėjau, kaip merginą gulto ant neštuvų.
Liam: - Ką?! - dabar panikuot pradėjo ir vaikinas.
Alice: - Žodžiu, aš važiuoju su greitąja ir Daria į ligoninę. - kalbėjau. - Liam, jai tavęs reikia. - tik pasakiau, kai pagriebiau nuo namų raktus.
Liam: - Atvažiuoju. - tarė Liam ir išgirdau pokalbio pasibaigimo pypsėjimą.
- Panele, jūs važiuosite kartu? - paklausė vyriškis ir aš greit rakinau namų duris.
- Taip. - palinkčiojau atsisukusi.
- Kas tokia būsite merginai? - klausė durnų klausimų.
- Geriausia draugė. - atsakiau.
- Gerai, galite važiuoti kartu su mergina. - tarė vyras ir, atidaręs galines automobilio duris, įleido mane į mašiną.
Įlipau į ją ir atsisėdau šalia merginos, kuri buvo paguldyta ant daikto panašaus į lovą.
- Viskas bus gerai, draugeška. - tariau tyliai pati sau ir paėmiau merginos ranką.
- Merginos būklė sunki, bet stabili. - pasakė moteris, kuri sėdėjo su manimi gale.
Sirenos garsai ūžė per ausis, bet dar mano verkimas viską tik pablogino.
Ašaros tekėjo upeliais mano veidu ir visiškai nesistengiau jų nusivalyti. Man šiuo metu rūpėjo tik mano draugė.
Nespėjau susigaudyk, kai jau rudaplaukę buvo išvežama iš mašinos ir įvežama į ligoninės vidų.
Išlipau iš automobilio ir pasileidau bėgti paskui gydytojus, kurie vežėsi Daria siauru koridoriumi, o po to pro kažkokias duris ir pasuko į kairę.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...