(Norit pasileiskit dainą :) The Wanted - Walks Like Rihanna (Cover By The Vamps) :) )
Daria pov.
- Myli mane vis dar? – paklausė Liam ir laukė mano atsakymo.
Tas atsakymas ir taip aiškus. Žinau, ką jaučiu ir, ką man daro šis vaikinas, sutiktas visiškai atsitiktinai. Su juo jaučiausi puikiai, o svarbiausia laiminga.
- Mano meilė tau niekad ir neišblėso, Liam. – šyptelėjau. – Myliu tave taip karštai, kaip ir prieš mėnesį, ar du, ar pusmetį.
- Ateik čia. – ištiesė į mane rankas vaikinas, tad po sekundės buvau jo glėby. – Myliu tave, mažute. – tarė jis ir aš, pakėlusi galvą į jį, pabučiavau jo išilgtas lūpas.
Kūną užliejo tas pažįstamas jausmas, o širdis daužėsi it pašėlusi. Pasiilgau jo. Visko, kas susiję su šiuo rudaplaukiu, tatuiruotu vaikinu.
- Pasiilgau tavęs. – šyptelėjo po bučinio.
- Aš tavęs irgi. – sukikenau. – Neįsivaizduoji, kaip naktį be tavęs šalta. – sukrizenau.
- Šiąnakt bus šilta. – padarė pedo smile'ą Liam.
- Įteik gėlių, kvaily! – išgirdau surėkiant Alice'ę, tad mes abu nusijuokėm, nes ji stovėjo ir spoksojo į mus prie pastato įėjimo.
- Alice! – išgirdau Danielle ir mačiau, kaip ją nusitempė vidun.
Liam paėmė tą puokštę ir įdavė į mano rankas.
- Nors ne aš pirkau, bet jos tau. – meiliai tarė.
- Myliu. – sumurmėjau.
- Aš labiau. – su dirty šypsenėle tarė vaikinas. – Ir žinai, mums reiktų nueit ir joms pasakyt, kad susitaikėm.
- Jap, reiktų. – palinkčiojau.
- Eime. – kalbėjo vaikinas ir apsikabino mane per liemenį su visom gėlėm. Žingsniavom iki pastato.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
- Ateina, ateina! – surėkė Danielle ir pati atšoko nuo lango.
- Eik tu namas... – keikiaus. – Liam dabar irgi žino apie mano nėštumą. - kalbėjau.
- Tai vat, princese, turėsi viską sakyt Louis.
- Žinai ką? Tegu eina jis toli, toli. – susiėmiau už savo pilvo.
- Bet jis tėvas. – priminė man mergina, tai ir vėl.
- Bet jis mane paliko. – priminiau jai.
- Gerai, gerai... Nežinau, kaip jūs ten išsiskyrėt, tad nesikišu. – iškėlė rankas ji ir mes nuėjom pas visus į patalpą, kur viskas suruošta.
Gi baliavosim čia, o aš vaikišką šampę gersiu. Cool. O maisto čia visokio.
Na, ką, leliau, valgysim. – pagalvojau ir paglosčiau savo pilvą.
Liam su Daria įėjo, o mes su Danielle pajungėm muzikos, kol kas ramios. Jie įėjo pas mus, o mes visi rėkėm:
- Staigmena! – surėkėm.
- Tai jau švęsim ? – juokdamasis paklausė Liam.
O Daria ir jo pirštukai buvo sunerti. Jie susitaikė ir ačiū dievui. Dabar aš happy dėl jų, o jie tokie cuteee kartu.
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...