Liam pov.
- Alice, kai mūsų nebus nenuversk namų, gerai? – tariau.
- Nieko nepažadu... – sukikeno ji.
- Kaip tai nepažadi?!
- Man labai didelė pagunda bus pasikviest čia merginas. – paaiškino Alice.
- Gi nenumirsi nepakvietus jų čia. – kalbėjo Daria. – O į party gali eit. – Daria pažiūrėjo į Alice ir nusijuokė.
O jos juokas gražus. What?
- Ačiū, kad leidai. – nusivaipė Alice.
- Tai tau gal auklę pakviest? – paklausiau rimtai ir pažiūrėjau į Alice. – Pasaugos tave...
- Neee! Jokių auklių! – purtė galvą Alice.
- Nu, bet gal, Alice? – juokdamasi paklausė Daria.
- Sakau, nereikia! – suprunkštė Alice.
- Mes gi juokaujam. – tariau.
- O gal rimtai jai auklę surandam? – pažiūrėjo į mane Daria.
- Tada aš jus abu nudėsiu. – nusivaipė Alice ir nukilino mane, o po to Daria'ą.
- Gerai, gerai. Tik neširsk. – numykė Daria. – Jokių party, jokių auklių.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Alice pov.
Pramerkiau akis ir pasirąžiau lovoj. Pažvelgiau į Daria'os lovos pusę, bet jos nebuvo ir lova jau paklota. Reiškia jau atsikėlusi.
Šiandien kaip keista mano gera nuotaika. Tad pasiėmiau savo laptop'ą ir įsijungiau muzikos.
Nustraksėjau pagal muzikos ritmą iki spintos ir išsitraukiau mėlyną palaidinę, apatinį trikotažą, kojines ir juodas kelnes.
Nutipenau iki vonios ir nusiprausiau, nusišluosčiau su rankšluosčiu ir apsirengiau atsineštus drabužius. Pasiklojau lovą ir išsišukavau plaukus.
- Alice! – įvarė į kambarį Daria.
- Ką? – atsisukau į ją ir padėjau šepetį.
- Atėjau tavęs valgyt pakviest, kol maistas šiltas. – šyptelėjo Daria.- Oki, tuoj atbildėsiu žemyn. – sukikenau ir paėmusi laptop'ą išjungiau 'YouTube'.
- Laukiam. – sumurmėjo Daria ir išėjo iš kambario bei uždarė duris.
Pasidėjau kompą ant komodos ir, pravėrusi balkoną, išėjau iš kambario.
- Good morning! – sušukau, įėjusi į virtuvę.
- Kažkam gera nuotaika. – nusijuokė Liam, sėdėdamas prie stalo.
- Seniai atsikėlėt? – paklausiau, vilkdamasi iki savo stalo vietos.
- Prieš 2 valandas maždaug. – tarė Daria ir aptarnavo mane ir Liam.
- Ko taip anksti atsikėlėt? – paklausiau, o Daria padavė man puodelį, kuriame buvo padariusi juodos arbatos. – Reik miegot, kol galit.
- Taigi, mes šiandien išvažiuojam! - surėkė Liam.
- Jėzzz... Nerėk iš ryto! – atrėkiau jam ir kibau į kiaušinienę, kurią kepė Daria. – Išvažiuoja balandėliai, o ką aš veiksiu..? – pati su savim kalbėjausi.
- Nu, kokie dar balandėliai?! – supyko Daria.
- Sor, sesut. – nusiunčiau jai oro bučkį ir toliau valgiau.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...