'159'

687 76 27
                                    

(Norit pasileiskit ;) All Night - The Vamps (Live Acoustic Session) :) )

Alice pov.

Šis rytas buvo didžiausias košmaras iš visų, nes gi Daria su Liam vėl zyzia dėl Louis. Tad taip einu dabar jam skambint ir pranešt šią naujieną.

Pažiūrėsim, kaip bernužėlis sureaguos. Gal išvis nekels?

Surinkau jo numeriuką ir atsikvėpusi paspaudžiau surinkimo mygtuką, o tada telefoną pridėjau prie ausies.

Laukdama, kol jis pakels, kandžiojau apatinę lūpą. Čia iš nervų, greičiausiai.

Atrodo, kad būčiau velniai žino ką padarius ir reikia prisipažint.

Louis: - Tomlinson. – galiausiai išgirdau ir pasimečiau.

Alice: - Am... Labas, Louis, čia Alice skambina ir nenumesk ragelio, prašau?

Louis: - Ko nori? – jo balsas nebuvo toks malonus, kaip prieš tai.

Suprantu aš jo ex, bet, jei nebūčiau nėščia, aš jam nebūčiau skambinus.

Alice: - Mums reikia susitikt. – greit sumaliau.

Louis: - Kam? Galim ir telefonu aptart.

Alice: - Tai ne telefonu.

Louis: - Gerai, koks skirtumas... Kada ir kur?

Alice: - Atsiųsiu sms. – tariau. – Iki. – leptelėjau ir padėjau iškart ragelį.

Pagaliau galėjau atsikvėpt.

~ ~ ~ Per pietus ~ ~ ~

- Taigi pasakei jam? – pasiteiravo Daria, kai mes gėrėm arbatą svetainėj.

- Ne, bet susitariau susitikt. Manau, taip bus geriau. – paaiškinau.

- Kada eisi ir kur? – paklausė smalsiai ir atsigėrė savo arbatos.

- Dar nežinau, bet galvoju. – gurkštelėjau arbatos. – O jei jį nusivesčiau į vaikiškų prekių parduotuvę? Gal pats susiprastų, kad laukiuos?

- Šiaip bandyt gali, bet bus fotkių tada... Ir jų pilnas internetas... – nutęsė mergina.

- Bet vis tiek ankščiau ar vėliau pastebės visi, kad laukiuos. – paaiškinau. – O be to man reik pasižiūrėt, ko reikės kūdikiui, tad...

- Daryk, kaip nori tik pasakyk jam viską. – gūžtelėjo pečiais Daria.

- Būsiu jauna mama... – atsidusau.

- Bet gera mama ir jau gana normalių metų. Gi jau bus 20 metų, kai pagimdysi. Kitos gi paauglės net susilaukia vaikų, o tu bent mokyklą baigus.

- Bet universiteto ne. – tariau.

- Galėsi mokytis namie ir nešt darbus bei ateit į atsiskaitymus ir viskas.

- Kaži, kaip bus, jei lelius verks, tai nepasimokysiu...

- Tai Louis padabos tą vaiką. – pasiūlė.

- Pažiūrėsim, ką jis pasakys gero. Gal išvis rėks, kad ne jo vaikas.

- Tai DNR pasidaryt galės ir viskas. – gurkštelėjo vėl arbatos Daria. – Bet tu žinai, 100%, kad ten jo vaikas?

- Daria, taip! Aš su nieko nemiegojau daugiau, kai buvau su Louis.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin