(Norit pasileiskit ;) Donny Montell - Screw Me Up ;) )
Louis pov.
- Žinai, iš pradžių galvojau, ko tu nori iš manęs, bet džiaugiuosi, kad atėjau susitikt su tavim, nes būčiau turbūt nesužinojęs, kad tu laukies. – kalbėjau, kai pradėjau važiuot keliu, vedančiu namo.
- Būtum. – tarė ji, vėl pažvelgdama į mane.
- Kaip? – paklausiau.
- Fanės, internetas, Liam arba Niall. – gūžtelėdama pečiais, leptelėjo, o tada pažiūrėjo į kelią.
- Tai jie žino?! – išpūtęs akis, pažiūrėjau trumpam į merginą.
Ot, gaidžiai man tai nieko nepasakė. Nu, bliot, kai sutiksiu juos, jie atsiims. Dar draugai skaitosi! Pyderai...
- Prasitariau netyčia per naujaką. – tyliau paaiškino Alice, nuleisdama akis žemyn į savo kojas.
- Ei... – tariau ir vieną ranką, patraukęs nuo vairo, padėjau ant jos kojos. – Viskas gerai. – patikinau ją ir sustojau ties šviesoforu.
Mergina nepatraukė mano rankos nuo savo kojos, bet man įdomiau ar ji vis dar pyksta ant manęs? Ar jau susitaikė su tuo, jog ją kaip sakant ir išvijau?
Idiotas. Kvailys. Debilas. – keikiau save galvoje, nes padariau didžiulę klaidą, padarydamas tai.
Kaip ji galėjo iškęst tai? Ji tikrai stipri... Kiek žinau, kitos merginos po vaikinų išdavysčių ir nusižudyt bando. Bet gal bandė ir ji? Reiks paklaust kažkaip jos.
Užsidegus žaliai šviesoforo šviesai pasukau į kairę pusę. Vairuot su viena ranka nėra itin patogu, bet kažkodėl nenorėjau patraukt savo rankos nuo merginos kelio.
Nemačiau jos visą lapkritį. Po to mačiau ją oro uoste, kai ji kažkur buvo išskridusi ir nebemačiau jos iki šios dienos.
Ar ji mane iki šiol myli? Ar turėjo kažką kitą, kai mes išsiskyrėm? – daugybė klausimų sukasi galvoje, tačiau atsakymų 0.
Neatleisiu sau, kad paleidau ją. Kodėl vapšė taip pasielgiau? Nevykėlis. Ji turbūt manęs nekenčia...
O man dar būtinai reikėjo išpyzdint į Ameriką ir ten pradėt naują savo gyvenimą be jos.
Nors buvo sunku ir nuolat mintys atnešdavo ją ir primindavo, kad ji buvo mano gyvenime.
O viskas ką aš padariau, tai dulkinau begalę merginų, norėdamas pamiršti ją.
Eidavau į klubus, prisigerdavau, nusitempdavau, bet kurią merginą ir be gailesčio ir jausmų ją išdulkindavau. Ir tai krušant jas visas, prisimindavau savo Alice'ę.
Kaip jos kūnas atsakydavo į mano prisilietimus. Kaip jos lūpos puikiai dera su manosiomis. Kaip ji moka mane sujaudinti ir patenkinti... Dieve, koks aš šūdžius.
Galėčiau pats sau į snukį vožčiau, kad suprasčiau, ką padariau. Ir tai turbūt mano kaltės neatpirktų.
O dar ta atsiradusi Ana, kuri mane suviliojo... Kas per šūdas vyksta mano gyvenime?
Įsukau į savo kiemo teritoriją ir pastačiau automobilį. Abu išlipom iš mašinos ir, uždarę dureles, patraukėm namo link.
Atrakinau namą ir praleidau merginą pro duris, o tada įėjau pats.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...