'43'

1.5K 88 11
                                    

(Norit pasilesikit dainą :) https://www.youtube.com/watch?v=Ey_hgKCCYU4 )

Alice pov.

- Daria, einam į lauką. – pasakiau, kuri sėdėjo, išsidrėbusi ant kėdės.

- Galim. – šyptelėjo ji ir, įsirėmusi į balkono durų staktą, įėjo į kambarį.

Aišku, dar ji ir svirduliavo, eidama pro kambarį, kas privertė mane nusijuokti.

- Nejuokinga. – suzyzė.

- Tu nežinai, iš ko aš juokiuosi. – gan ramiai stengiausi pasakyti ir mes išėjom iš kambario.

- Iš manęs. Iš ko dar galėtum? – nusijuokė mergina ir pradėjo lipti laiptais žemyn.

- Einam tik. – tariau ir mergina lipo, įsikibusi į turėklą.

Po kelių vos Daria'os nenukritimų ant šiknos nulipom ir išėjom į lauką. Daria atsisėdo ant kėdės terasoj, o aš nuvariau pas Liam ir Tim. Gi aš fūlės maniakė.

- Labas, Tim. – šyptelėjau berniukui, o jis man atgal.

- Labas. – nedrąsiai pasakė.

- Aš - Alice. – prisistačiau.

- Daria girta? – paklausė manęs Liam.

- Išgėrusi. - atsakiau. - Išsiblaivys pasėdėjusi lauke. – paaiškinau. – Lošiam? – tariau.

- Žaidžiam! – apsidžiaugė berniukas. – Alice, būsi mano komandoj? – prašė manęs jis. – Nes aš pralaimiu prieš Liam.

- Gerai, tuoj pakeisim situaciją. – sukikenau.

Mane vaikai iškart pamėgsta. Kodėl? Nežinau. Ar aš iškart su jais bendrą kalbą randu?

Nuo pat vaikystės atsimenu su manim norėdavo žaisti mažesni vaikai ir kalbėti.

Žaidėm futbolą ir aš sugebėjau įkalti golą. Oj, kaip pasigyriau.

Daria buvo grynai, kaip palaikymo komandos šokėja. Ji ten rėkė ir straksėjo terasoj. Tim irgi pataikė golą. Tuoj apžaisim tą Liam.

- Alice, iš kur tu taip lošt fūlę moki?! – surėkė Daria.

- Nuo vaikystės žaidžiu, tai ir moku, turbūt! – atrėkiau ir Liam mums vos, vos neįkalė golo, bet aš pasiaukojau ir griuvau ant žemės. – Vsio miriau, susimušiau subinkaulį. – patempiau lūpą ir nerangiai atsistojau. Oj, bliot, kaip skauda... Mirsiu rimtai... – Lūžo man užpakalis. – tariau ir susiėmiau už šiknos su ranka.

- Alice, nemirk. – suinkštė tas berniukas.

- Vsio, aš invalidė dabar. – tariau ir šlubuodama nuėjau prie Daria'os į terasą. O mergina žvengė iš manęs, net susiėmusi už pilvo. – Tu čia nežvenk, nes aš čia traumuota. – nukilinau ją ir atsargiai atsisėdau ant kėdės šalia jos.

- Išgyvensi. – nusivalė juoko ašarą ji.

- Tim, tavęs atvažiavo. – tarė Liam.

- Čiau, čempione. – tariau, o jis priėjo prie manęs ir mane apsikabino. Sakau, mane vaikai myli.

- Žiūrėk, spėk pasveikt iki kito karto, nes vėl žaisim. – kalbėjo jis ir pasileido nuo mano kaklo.

- Oki, duok žaibuką. – tariau ir mes davėm vienas kitam žaibuką. Tim nubėgo prie Liam ir jie abu nuėjo prie namo vartų.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora