'152'

682 70 22
                                    

Alice pov.

Nutipenom iki sofkučių ir su visais pasisveikinom, o po to išsidrėbėm ten.

Žinoma, man labai pasisekė, kad čia buvo tik Ema ir Camilla, nes Niall su Ashley išvarė pas Niall tėvą.

Apie Harry nuo šiandienos ryto nieko nežinau... Jis tiesiog arba naktį, arba ryte išėjo, palikdamas mane vieną.

Išties, kai jis atėjo pas mane, buvo gera. Su juo net tyla yra jauki, bet Styles išėjo ir dingo lyg į vandenį. Gal taip ir geriau, kai jo nematau ir nejaučiu šalia savęs?

Apie Louis niekas nekalbėjo ir ačiū jiems labai. Man reiktų su juo pasikalbėt apie ateitį ir vaikelį, kurio laukiuosi, bet nežinau, kada būtų tinkamas metas. Gal po visų švenčių?

- Alice, eini pašokt? – paklausė Ema.

- Nah, nenoriu. – papurčiau galvą į šonus.

Jos gi nežino, kad aš laukiuosi, tai kaip man šokt nėščiai? Kažkaip nesinori to daryt.

- Kaip nori, o mes varom. – abi išlėkė šokt prie Laria'os.

Atsirėmiau ir atsigėriau savo 'sprite' ir tiesiog visus stebėjau. Sėdėjau sau ramiai su savo mintim iki tol, kol kažkas man palietė nugarą, tad net suklykiau.

- Neklyk, party girl. – atpažinau tą balsą.

- Danielle! – pašokau nuo sofos ir išties ten buvo ji, tad šokau į jos glėby.

- Jėzus, kaip ilgai nesimatėm! – cypavo ir ji.

- Daugiau nei pusę metų kažkur. – pasileidom ir ji atsisėdo šalia manęs. – Tai, kaip sekas? – neiškentusi paklausiau.

- Viskas okey ir toliau studijuoju Švedijoj, bet žinok, čia chebra vis tiek geresnė milijoną kartų. – sukikeno ji. – O kur kiti?

- Šoka čia pas mus visi, kas yra, o kiti išvykę. – šyptelėjau paaiškindama.

- O kaip tu? Vis dar party girl?

- Ką? Nee! – nutęsiau, papurtydama galvą. – Baigės viskas, nes aš... – sustojau, nes susivokiau, kad vos nepasakiau apie savo nėštumą.

- Nes laukies? – pakėlusi antakį, pažiūrėjo į mane ji.

Ką? Iš kur ji žino?

- Mhm... Ir nežiūrėk į mane lyg į ateivį. Daria man parašė. – pasakė ji.

- Nudėsiu Daria'ą. – grėsmingai tariau.

- Ei, ramiau, nes vaikui kenkia. – ramino mane Danielle. – Nebijok, nes niekam nesakiau. O kas žino apie tai dabar?

- Tik Daria, mano sesė Elisha ir kambariokė Holly. Na, dabar ir tu. – nusijuokiau.

- Kambariokė? Tai tu nebe su Louis? – susiraukusi paklausė ir nugvelbė kažkokį gėrimą.

- Aš vis dar studijuoju ir gyvenu studentų bendrabutį, nes su Louis esu išsiskyrusi jau beveik 2 mėnesius. – paaiškinau.

- Okey, matau, kad daug ką praleidau per tuos mėnesius. – nustebusi žiūrėjo į mane.

- Patikėk. – palinkčiojau.

- Aš tik šiandien atskridau, tai iškart pas jus atvariau. – kalbėjo Danielle ir atsigėrė stiklinės turinio.

- Pasiilgo čia tavęs visi. Gi tu mūsų barmenė. – nusijuokiau.

- Aww... – nutęsė ji. – Nepamiršot manęs. O kas šiaip čia gero?

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang