'114'

825 63 52
                                    

Alice pov.

Dieveee... Myliu tave! Stovėjau tarp kalno žmonių, atėjusių į koncertą, ir rėkiau bei cypiau, kaip nesveika. Visi rėkavo ir plojo taip pat.

Dauguma žmonių buvo užgniaužę kvapą, kol laukė 'Avicii', tarp jų ir aš. Pamatysiu savo mylimuką! Jėzzz... Mirsiu iš laimės. Ar gali būt nuostabiau?!

Kai pagaliau išėjo atlikėjas į sceną, sucypiau taip garsiai, kad spėju ryt gerklės išvis nejausiu. Na, bet verta.

'Avicii' pasisveikino su mumis ir pasakė kalbą, kurios visiškai neatsimenu. Kaip idiotė, pradėjau iškart fotkint viską tik išgirdus pirmos dainos akordus.

Nu, gal vieną kartą gyvenime pasitaikė tokia proga pamatyt savo mylimuką?

Visi klykė iš laimės, kai išgirdo 'Broken Arrows' dainos melodiją. Tobula diena ir daina...

Atlikėjas dainavo ir vis parodydavo, kad publika plotų. Žinoma, aš dar šokt ten sugebėjau. Dariau daugybė dalykų vienu metu. Fotkinau, klykiau, dainavau ir net šokau... Idiotė.

Pasisekė, kad stovėjau arčiau scenos, kur yra brangesni bilietai, bet aš gi didžiausia jo fanė.

Tik staiga bedainuojant 'Waiting For Love' pajaučiau, kaip tarp mano pirštų įsiterpė kiti.

Tad sutrikau ir pažvelgiau sau per petį. Į mane žiūrėjo dvi žalios, sodrios akys. Kieno tos akys, manau, sakyt nereikia.

- Ką? Ką čia veiki?! – surėkiau per muziką ir pasisukau į vaikiną.

- Atėjau palaikyt tau kompanijos! – atrėkė ir priėjo arčiau.

- Ane? – prikandau apatinę lūpą ir draugiškai apsikabinau vaikiną, bet mūsų sunertų pirštų nepaleidau.

- Taip. Gan lengvai tave radau. – pasakė Harry, kai pasileidom.

- Yeah?

- Na, šitaip šokančių merginų, kaip tu, mažokai. – nusijuokė.

- Nesityčiok. – nukilinau jį.

Vėl lengvai pradėjau judėti pagal muzikos ritmą, nes užgrojo 'Touch Me'. Mirtis alyvose... Ir agrastuose.

Aš labai tikiuosi, kad paparaciai nepamatys mūsų sunertų rankų pirštų, nes tada skandalėlis bus toks „gražus"...

Na, bet čia žmonių, kaip prišikta, tad neturėtų pamatyt per visus tuos žmones.

- Galvojau tau jis nepatinka? – paklausiau, pažvelgdama į vaikiną.

- Man daug kas nepatinka ir daug ko nekenčiu. Bet....

- Tas daug ko nekenčiu, tai manęs, taip? – prisimerkusi pažvelgiau į jį.

- Kodėl taip galvoji? – susiraukęs paklausė.

- Gal todėl, kad tarp mūsų karas nuo pirmos susitikimo minutės? – pareiškiau ir pažvelgiau į sceną.

Užgrojo 'Feeling Good' daina. Nors ji man ne itin patiko, bet tuo metu kažkaip suėjo. Ypač, kai man atrodo, kad vėl pešiuos tuoj su Styles. Nors gal ne..?

- Pradžia buvo komplikuota... Bet dabar...

- O dabar nieko. – gūžtelėjau pečiais. – Nes aš konce, o tu kodėl čia atėjai, net pats nežinai. Wtf?

- Žinau.

- Žinai ką? – pasimečiau.

Buvau pritraukiama prie pat vaikino krūtinės. Dabar mano nugara rėmėsi į jo krūtinę. Vaikinas paleido mano rankų pirštus ir dabar jo rankos ilsėjosi ant mano liemens.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora