(Norit pasileiskit ;) ROBIN SCHULZ & DAVID GUETTA & CHEAT CODES – SHED A LIGHT )
Alice pov.
- Įprasi, bet kaip ganda ? Nematei dar nieko dėl to? – paklausė ji ir mes pavažiavom į priekį prie konjako ir viskio.
- Kaip būtų keista, bet kol kas ramu. Išvis, apie save nieko intike nebematau jau ilgai. – kalbėjau ir paėmiau kelias 'Jack Daniells' bonkas bei jas įdėjau į vežimą. - Gal pamiršo mane jau visi?
- Mhm... Kaip įmanoma pamiršt tokią buvusią party girl, kuri bendrauja su '1D' ? – pakėlusi antakį, paklausė Danielle ir paėmė kelis vyno butelius, o aš į ją pažiūrėjo susiraukusi. – Kas? Čia Daria'i. – tarė ji ir įdėjo juos į vežimą prie kitų būtelių.
- Nu, o gal pamiršo, nors aš niekur beveik nėjau iš bendrabučio, tai ko norėt. Nematė ir pamiršo. – kalbėjau ir varėm prie plastikinių indų.
- Dabar prisimins ir net labai, nes mes kalną alkoholio perkam. – vos pastūmė jau tą vežimą rudaplaukė.
- Tai naujakas, tai ko jie nori. – gūžtelėjau pečiais ir primečiau daug spalvotų, vienkartinių puodelių. – Ilgai būsi Londėj? – paklausiau merginos, kai mes jau stūmėm vežimą į kasą.
- Apie savaitę, nes paskui vėl studijos. – atsiduso ji ir mes viską dėliojom ant prekystalio. – O kaip tavo studijos čia?
- Viskas okey, įpratau jau. – šyptelėjau ir prasigrūdau pro vežimą į priekį ir mes abi pradėjom dėti prekes į maišus. Daug maišelių prireiks. Labai net. – Žinai, reikia gal gėlių dar nupirkt?
- Tai užsakysim iš ten pat kur ir ryte. Daria'i jos patiko?
- Spėju, nes jos akys net blizgėt pradėjo. – paaiškinau ir kišau vyno butelius.
- Gerą planą sugalvojom. – šyptelėjo Danielle ir sumokėjo už viską. Gi susimetėm visi ant party.
- Gerai, varom visko dėliot ir ruošt.
~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~
- Nu, ką sakė gydytoja? – paklausiau jos, atsivilkusi į virtuvę pas ją.
- Sakė, kad augam. – nusijuokė Alice ir valgė marinuotą agurką, išsitraukusi iš stiklainio. – Dar sakė mano receptoriai gali keistis.
- Tai aš jau pastebėjau. – parodžiau nusijuokdama į jos valgomus agurkus.
- Nu, tai čia ne aš noriu, o kūdikis. – tariau. – Liam nebuvo grįžęs?
- Nep. – papurčiau galvą į šonus.
- Tu neeini ruoštis ? Jau po 6PM. – suburbėjo Alice, pažiūrėdama į laikrodį, esantį virtuvėj.
- Kad nežinau ar eit... – mykiau.
- Eini tik. – komandavo. – Gi gėlių tai atsiuntė, tai kaip dabar nenueisi?
- O jei jis tik nori susitikt, kad mes susipyktum galutinai ir išsiskirtume? Aš su juo išsiskirt nenoriu, nes myliu jį. – kalbėjau, pasirėmusi į durų staktą.
- Esu tikra, jis kaip tik nori, kad pas jus vėl grįžtų aistra ar kas ten... – nutęsė ir kitą agurkėlį pasėmė iš stiklainio.
- Nežinau... – sumurmėjau.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...