'171'

661 79 18
                                    

(Norit pasileiskit ;) Swedish House Mafia - Don't You Worry Child ft. John Martin )

Daria pov.

- Ateik. – pakartojo rudaplaukis.

Tad paklusau ir atitipenau iki jo, o jis mane, pagriebęs už liemens, užsivertė ant sofos bei ant savęs.

- Jėz... Liam, suvarysi man nagus. Aš juos tik, tik nusilakavau. – suzyziau verkšlendama, kai jis mane prispaudė prie pat savęs.

- Tai nieko tokio. – nusijuokė ir jo rankos atsirado ant mano liemens. – Žinai, galim taip ir miegot.

- Mhm... Aš sunki gi. – pareiškiau, kaip faktą.

- Man ne. – nusijuokė. – O be to jau vėlu, o tau ryt vėl į univerą.

- Neprimink tiesiog to. – susiraukiau. – Ten knisa, nes tavo fanės neatsiknisa.

- Vargšiukė. – glostė mano plaukus vaikinas, o aš klausiau jo ramaus širdies plakimo, kuris mane ramino. – Bet įprasi, kada nors.

- Gerai būtų. – pavarčiau akis, nors jis to ir nematė.

~ ~ ~ Po mėnesio ~ ~ ~

Mėnuo praėjo labai greit, o Alice pilvas dabar jau matosi, kaip turi būt. Ji jau kaip 5 mėnesius nėščia ir to nebeslepia ir visur viešai eina, jeigu reikia.

Valentino diena buvau žiauriai šauni, nes ėjom į 3gubą pasimatymą. Alice su Louis, Ashley su Niall ir aš su Liam.

Buvo smagu, neskaitant tai, kad mus užsipuolė fanės, kurios zyzė dėl nuotraukų ir fotkių. Bet tai dar buvo pakenčiama, tad tenka pratintis.

Su Liam buvau kažkokiuose ten apdovanojimuose ar ką žinau kur ir pati nesupratau, nes apie tai sužinojau paskutinę minutę.

Na, bet svarbu sudalyvavom ir viskas čiki piki buvo.

Daniele ir vėl išskrido atgal į Švediją, bet prižadėjo mus aplankyt vasarą ir labai tikiuosi, kad tada ji pabus su mumis ilgiau, o ne kelias savaites. Pasiilgsiu jos ir vėl.

Liam sesuo jau nėščia virš 7 mėnesio. Greit laikas bėga, tad buvom jos palankyt.

Dar teko susipažint su visa vaikino šeima, tai drebėjau, kaip lapukas, bet jie mane priėmė šiltai, tad nebuvo jau taip ir baisu.

- Liam, tu žinojai, kad aš išsizyziau būt krikštamote Louis ir Alice'ės vaikui, kai jis gims? – paklausiau jo, kai jis mane paėmė iš universiteto po paskaitų.

- Kažką minėjusi buvai, kai sužinojom, kad tik, tik ji nėščia.

- Nu, tai va, Liam, turėsi palaikyt man kompaniją. – nusijuokiau, kai vaikinas važiavo į parduotuvę maisto.

- Tai reiks tada, jeigu jie mūsų, kaip krikštatėvių, norės. – kalbėjo ir pastatė automobilį į laisvą vietą.

- Norės, norės. – patikinau jį ir atsisegiau diržą, o tada išlipau iš automobilio.

- Ką pirksim? – paklausė Liam ir, užrakinęs mašiną, priėjo prie manęs bei sunėrė mūsų rankų pirštus.

- Maisto, picos ir dar visko. – šyptelėjau paaiškindama.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Kol Louis išlėkęs su reikalais, aš vėpsau savo serialą. Blyn, greit baigsiu visus sezonus, o ką tada žiūrėsiu?

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang