'76'

1K 72 7
                                    

Alice pov.

- Louis, tu vampyras? – paklausiau, visa persigandus, ir pažvelgiau į vaikiną.

Mano akys iškart aptiko tas mėlynas akis, kurios blizgėjo tamsoje.

- Ką tu čia kalbi? Kokie vampyrai? – susiraukė jis ir atsisėdo lovoj bei nusižiovojo.

- Ar tikrai? – paklausiau, kiek sutrikusi.

- Ne joks aš vampyras. – papurtė galvą nusijuokdamas ir su savo viena ranką paėmė manąją ir sunėrė mūsų pirštus. – Iš kur tokios mintys? Košmaras?

- Dieve, tu nepatikėsi, ką aš sapnavau... – atsidusau gyliai ir atsirėmiau į lovą.

- Tu visa išmušta prakaito. – atsakė Louis ir su savo delnu nuvalė mano prakaituotą kaktą. – Viskas gerai, princese. Tu saugi.

- Tas vampyras irgi taip sakė. – tariau ir įsitempiau.

- Po velnių, Alice, atsigauk. – stipriai apsikabino mane Tomlinson, o aš apglėbiau savo rankutėm vaikino liemenį ir atsisėdau ant kelių. – Sakiau, nežiūrėt tiek daug to serialo, prieš einant gult. – glostė mano nugarą vaikino rankos, o aš padėjau galvą ant rudaplaukio peties.

- Primink man visą gyvenimą, kad daugiau niekad to nežiūrėčiau prieš miegą. – rimtai pasakiau ir išgirdau Louis juoką, tad šiek tiek atsitraukiau nuo jo.

- Papasakosi, ką sapnavai? – pakėlė antakį Louis.

- Tu buvai vampyras ir gėrei kažkokios mergos kraują svetainėj, o aš ten atėjau ir tu norėjai mano kraujo bei sakei, kad jis skanus. Dar paklausiau ar visi tokie, tai atsakei, kad visa tavo grupė tokia. O kai pasakei, kad mano kraujas tau patiko, aš pradėjau bėgt, bet išlindai tu man prieš nosį ir paklausei, ar noriu tapt tokia, kaip ir tu, bet aš atsakiau 'ne' ir tu man įkandai, tada pašokau lovoj. – pasakojau savo išgyvenimus.

- Princese, aš tavęs niekad neužgaučiau. – nusijuokė vaikinas. – Bet kodėl atsakei ne?

- Nes prisižiūrėjau serialų ir žinau viską apie vampyrus. Jais būt nenoriu. – papurčiau galvą.

- O jei aš išties vampyras? – paklausė Louis ir pasilenkęs pradėjo kandžioti mano kaklą bei bučiuoti jį.

- Tu manęs negąsdink. - kalbėjau, bet viena aimana pabėgo iš mano lūpų nuo bučinių ant kaklo odos.

- Negąsdinu. – tarė Tomlinson ir atsitraukė nuo mano kaklo, bet pabučiavo lūpas. – Eikim miegot, princese. – tarė Louis ir atsigulė lovoj, kaip ir paguldė mane.

Vaikinas prisitraukė mane arčiau savęs ir apglėbė mano liemenį, kaip ir aš jo. Paslėpiau savo veidą rudaplaukio kaklo įlinkyje.

- Pasistenk užmigt. – sumurmėjo jis ir pabučiavo mano kaktą. – Myliu tave.

- Aš tave, Louis. – sumurmėjau ir užmerkiau akis.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

Daria pov.

- Ateis vėliau Alice su Louis. – tariau Liam, kai rašinėjausi su mergina. – Turi ką papasakot. – nusijuokiau.

- Ir ką vėl prisidirbo? – paklausė atsidusdamas.

- Sakė, kai ateis papasakos. – pakėliau akis į jį.

- Aš nesuprantu, kaip ji taip vis, ko nors, prisidirbt spėja?

- Tu jos ir paklausk. – nusijuokiau. - Be to, reik gėles jai paduot, nes pamiršo pasiimt jas. – pasakiau ir padėjau telefoną ant staliuko.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now