Daria pov.
Gal ir žinau, ką jie dainuoja..? Galbūt klausiau kartą..? Bet aš neklausau tokių grupių ir aplamai mėgstu muziką tik ne per daug esu pamišus dėl jos.
Mėgstu merginas atlikėjas. Bet Alice čia dėl vaikinų grupių pamišus kažkokia ir ji nežino, kas tokie '1D'? Keista...
Nors kur ji žinos, kai tik 'Avicii' mato. Pasukau galvą į TV ir ten puikavo Harry.
- Eik tu namas! – lėtai ištariau.
- Oj, blyn, man atrodo liksiu negyva. – vis dar juokėsi mergina.
- Tik nenugriūk nuo sofos. – pradėjau juoktis. – Bliot, koks šitos dainos pavadinimas?
- Ką žinau, bet aš užsikabinau. – pradėjo tūsintis, sėdėdama ant sofos, Alice.
- Kaip Liam pasisekė turi BFF'kę, kuri tuoj bus pamišus dėl jo grupės dainų. – žvengiau.
- Nobody nuobody can drag me down! – jau rėkė Alice. – Nu, jopšik, kiek tą Harry gali rodyt?! – pradėjo keiktis ji.
- Nu, tai jis gi iš jų grupės, tai kaip jo nerodys. – paaiškinau.
- Man atrodo tuoj tapkę į teliką paleisiu, jei vien Harry rodys.
- Bet prie baseino, tai galėjai žiūrėt. - suprunkščiau. – Ir net gulėt ant jo. – pridūriau.
- Čia žinai draugus laikyk arti, o priešus dar arčiau, toks metodas. - subambėjo. – Tu pažiūrėk, kaip tavo Liam seksuoja. – juokėsi Alice.
- Aš reaguosiu ramiai. – valiausi ašaras, kurio ištryško nuo juoko.
- Tai, Daria, čia tik viena daina. O kažin, kiek jie tų video jau prikūrė?
- Galėsi paklaust savo BFF. – atsakiau ir vėpsojau į tą video, kuris pasibaigė.
- Lygtai jie dabar pertraukoj. – gūžtelėjo pečiais pana.
- Spėju, nes Liam būtų turas ir panašiai. – paaiškinau.
- Oj, Daria, susiradai dainorėlį. Paprašyk, kad padainuotų. – pasiūlė Alice.
- Nah. Tegu dar nežino, kad mes žinom kas jis. – numojau ranka.
- Daria! – sucypė. – Sugalvojau planelį. – su pedo smile pažiūrėjo į mane ji.
- Tik neišprievartauk tu čia manęs. – suprunkščiau.
- Tu geriau paklausyk, ką aš sugalvojau. – išsišiepė patenkinta Alice.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Alice pov.
Atsikėliau išsimiegojusi ir žvali, kaip niekad. Pasirąžiau lovoj ir išlipau iš jos. Apsirengiau ir išsiploviau plaukus.
Oj, vakar tobulą planelį sugalvojau. Daria lūžo iš juoko išgirdusį jį. Turiu ik vieną svarbų dalyką padaryt nesusižvengt ir viskas. Kas tai per planas, sužinosit vėliau.
Bet ką aš galiu pasakyt? Aš šėtono vaikas. Suprasit, kai vyks mano planelis. Dabar reikia sužinot, kada tie gražuoliai atsivilks ir kas tokie. Jei šiaip draugai tai bus ramu ir nesikišiu. Bet, jei tie 'One 'direkšinai'', tada bus...
- Alice? – įvarė į kambarį pas mane Daria.
Visa dar apsimiegojusi ir susivėlusi. Gi ji dabar miega kartu su savo vaikinu vienoj lovoj. O jos daiktai čia kur aš miegu. Kažkaip keistai.
Galėtų Liam padaryt vietos pas save spintoj jos daiktams. Arba per daug naujų rūbų prisipirko ir nebetelpa.
- Labas rytas, sunshine! – surėkiau. Nu, sakau mano nuotaika šiandien tokia perfecto.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...