Alice pov.
- Merginos! Merginos! – atplėšė mane nuo jos Liam, o tą Amanda'ą laikė Nash.
- Tramdyk savo bobą! – užrėkiau ant Nash, kol Liam laikė mano rankas. – Ir Išvis kodėl duodies su visom, nors turi savo mergą?! – rėkiau ant jo, bet Nash nieko neatsakė.
- Aš tau dar parodysiu! – norėjo ta kalė vėl mane pult, bet Nash nutempė ją, kuo toliau nuo mūsų.
- Idiotė, psichė, ožka kažkokia. - burbėjau ir apsigėriau viskio.
- Alice, einam ieškot Daria'os ir einam namo jau gana čia visko. – pasakė Liam ir mes nuėjom nuo to staliuko, o aš buvau velniškai pikta.
Sugadino nuotaiką ta kalė. Namo ėjom tylėdami, kai grįžom namo nuėjau iškart į kambarį miegot, nes vis dėlto buvo jau 4AM. Persirengiau ir kritau į savo lovytę.
~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~
Kai parėjom namo Alice iškart nuėjo miegot, o aš nuėjau iki virtuvės ir pasiėmiau vyšnių. Atsisėdau prie stalo ir jas valgiau. Ar normalu valgyt 4AM? Man, taip. Išgirdau, kad įėjo į virtuvę Liam.
- Daria, aš noriu atsiprašyt... – sumurmėjo jis ir atsisėdo priešais mane.
- Ką? – paklausiau nepagavusi ir toliau valgiau vyšnias.
- Atsiprašau, kad viloj tave aprėkiau. Nereikėjo to Harry man siųst ir reikėjo Alice pasiimt kartu į vilą.
- Aš nebepykstu. – patrūkčiojau pečiais.
- Tikrai? – paklausė jis.
- Nebepykstu. Atsiprašei ir nebepykstu. – šyptelėjau.
~ ~ ~ Next day ~ ~ ~
Alice pov.
Pasirąžiau savo lovoj ir pramerkiau akis. Pažiūrėjau į Daria'os lovą, jos nebuvo. Gal jau atsikėlė?
Pažiūrėjau kiek telas rodo valandų, buvo 1PM 38min. Išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią. Atlikau rytinius reikalus, nusiprausiau, apsirengiau, pasiklojau lovą ir lipau žemyn ieškot tų dviejų. Gal jau susipešė ir abu negyvi? Nulipau sau laiptais ir tipenau iki svetainės.
Įkišau galvą į svetainę ir pamačiau, kaip Liam bučiuoja Daria. Atšokau atgal ir pasislėpiau už sienos.
Liam rankos buvo ant Daria'os liemens. O mergina laikė savo rankas ant jo kaklo. Ji sėdėjo ant jo kelių ir jie ten burkavo.
Grįžau atgal prie laiptų ir užlipau truputį į viršų. Tada pradėjau lipt kaip tankas, kad tie mane išgirstų. Dar ir dainuot.
- I've been hit by stars, a beauty you are, a beauty you are. Day turns into night, you light up my dark, you light up my dark. – spiegiau 'Alesso' dainą ir nutipenau iki svetainės.
Jie jau buvo atsitraukė ir žiopsojo teliką. Oj, porelė, kad net savo meilę nuo manęs slepia.
- Guten morgen, people! – surėkiau ir įvariau į svetainės vidurį.
- Watafak? Kokio velnio pusiau vokiškai pusiau angliškai? – paklausė Daria, pažiūrėjusi į mane.
- Gerai išsimiegojau. – išsišiepiau patenkinta. – Jūs ką nemiegojot? – išsidrėbiau ant sofos.
- Mes filmą žiūrėjom, kai parėjom. – paaiškino Liam.
Neblogas filmas sakyčiau, kai mačiau, kaip jie laižėsi.
- Tai nemiegojom. – pridūrė Daria. - Tave vakar Amanda užsipuolė? – paklausė, vėpsodama į TV.
- Nu, ta kalė. – sugniaužiau kumštį ir trenkiau sau į kelią. – Pisa protą ji man. Nu, bliot, aš jai parodysiu. Su kuom noriu, su tuo permiegu ir ji man neaiškins. – subambėjau.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...