Alice pov.
- Tai jie tikri pas tave? – nustebęs paklausė.
- Dar vienas iš medžio iškritęs. – pavarčiau akis. – Taip, tikri. O kas?
- Nieko, tiesiog jie tokie ilgi.
- Galvojai, kad netikri? – nusijuokiau.
- Taip. – palinkčiojo.
- Tai vat, Louisyto, mano nagai tikri. Ir aš neleidžiu pinigų tokiom nesąmonėm, kaip nagų priauginimas. – paaiškinau ir pajaučiau vaikino rankas ant savo liemens.
- Myliu tave, princese.
- Aš tave, Louis. – pabučiavau pasilenkusi vaikino lūpas. – Eisiu vėliau su Daria į prekybos centrą. Gi man poryt į paskaitas, o ryt einam į vasaros uždarymą. – pranešiau po bučinio.
Po kelių valandų išsivilkau į miestą. Atvažiavau į prekybos centrą su taxi, nes Louis neleido važiuoti autobusu.
Tipo, kaip dabar tokia 'One Direction' grupės vaikino mergina važiuos su autobusu?
Nors koks skirtumas. Tuose raudonuose, dviaukščiuose autobusuose per dieną važiuoja daug žmonių.
Sumokėjusi vairuotojui nužingsniavau į vidų ir pradėjau ieškoti savo draugeškos.
- Labas. – sumurmėjau Daria'i, kai ją pamačiau.
- Sveikutė. – pasakė ji man, o mes apsikabinom ir trumpai pasvyravom lyg pingvinai. – Na, lekiam apsiprekint.
- Kažkaip dažnai čia mes shop'inamės. – nusijuokiau ir mes abi patraukėm link parduotuvių.
- Tai reikia gražiai ir tvarkingai atrodyt universitete.
- Teisybė. – pritariau ir mes, įėjusios į parduotuvę, pradėjo ieškot sau drabužių.
Su mergina prisipirkom daug drabužių. Įvairių kelnių, džinsų, švarkelių, palaidinių. Na, dar ir batų.
Kažkaip, kai skirdom į London'ą prisiėmėm daug vasarinių drabužių. O storesnius rūbus palikom namuose. Nežinau, kodėl taip durnai padarėm.
Su daug parduotuvių maišelių abi išėjom iš prekybos centro ir išsikvietusios taksi patraukėm namų link.
Gerai, bent tai, kad Liam ir Louis namai netoli vienas nuo kito. Maždaug 15min. reikia eit nuo Liam namų iki Louis.
Su Daria sumokėjom vairuotojui, kuris nebuvo itin geras vairuotojas. Labai jau kratė mus važiuodamas.
Atsisveikinom abi ir aš tipenau iki Louis namų. Neskubėdama ir su kalnu maišelių priėjau namą ir, atsirakinusi duris, įėjau į vidų.
Louis buvo kažkur išvažiavęs, nes jo automobilio lauke nebuvo. Padėjau pirkinius prie sienos. Nusiaviau savo batus ir švarką, kuri pakabinau.
Su viskuo užsikabrojau į kambarį, ir įsijungusi muziką, kurią pasileidau gan garsiai, viską kišau į spintą.
Spintoj, vietos jau nebuvo daug, bet kažkaip sukišau viską. Baigus tvarkytis su drabužiais, pasigaminau salotų vakarienei ir nuėjau žiūrėt 'Supernatural'.
Seniai jau tą serialą ir žiūrėjau. Valgiau ir žiopsojau į kompiuterio ekraną.
~ ~ ~ Next day ~ ~ ~
Daria pov.
Išsiploviau savo plaukus ir juos išsidžiovinau. Apsirengiau lengvai krentančią suknelę ir basutes.
Pasisekė, kad šiandien geras ir šiltas oras. Paskutinė šios vasaros diena saulėta ir giedra.
Susiruošėm su Liam ir važiavom iki to paplūdimio, kuris buvo kiek toliau nuo mūsų namų.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Hayran KurguŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...