(Norit pasileiskit ;) Rockabye - Clean Bandit (Cover By The Vamps) ;) )
Daria pov.
- Daria, o neturėtų būt atvirkščiai? Ta prasme, kad jis tave turėtų namo tempt? – paklausė, žvengdama Alice, kuri ėjo man ir Liam iš paskos.
- Turėtų, bet matai Liam čia šiandien atsipalaiduot norėjo. – subambėjau ir tempiau Pyane gatve toliau.
- Okey, su jumis neliūdna. – sumurmėjo ji.
- Liam, einam namo. – tariau jam, kai jis norėjo apsisukt ir vėl grįžt į party.
Jėzz, kai mažas vaikas. Kas jam čia pasidarė su tuo noru gert?
- Nu, ten labai gera kompanija. – atsakė vos, vos.
- Namie irgi bus kompanijos. – pavarčiau akis. – Tad einam tik. – paliepiau.
Kai galiausiai parsivilkom namo, Liam iškart nutempiau iki miegamojo ir paguldžiau. Neilgai reikėjo laukt ir jis atsijungė.
Nu, bet kas šitiek išgėręs atsijungtų greit, spėju. Apklojau vaikiną su pledukų, kurį turėjom kambary ir palikau, uždariusi kambario duris.
Nutipenau iki Alice'ės, kuri buvo tam kambary, kuriam mes abu kažkada gyvenom ir ūžėm. Yeah, geras laikas ten buvo. O dar balkonas kelia daug įvairių prisiminimų.
- Viską radai? – paklausiau, kai įėjau į kambario vidų ir uždariau duris paskui save.
- Jap, viską pamenu, kur kas yra. Atmintis dar gera pas mane. – šyptelėjo, sėdėdama ant lovos krašto, tad aš priėjau arčiau jos ir išsidrėbiau ant dviejų vis dar sustumtų lovų nuo vasaros. – Kodėl pasakei Danielle'i, kad aš laukiuos? – pasiteiravo, o aš buvau jau pamiršusi tai, kad rašiau jai.
- Tai ji klausė, kaip sekasi ir netyčia parašiau... – nutęsiau atsargiai. – Ar tu pyksti dėl to?
- Jei aš dėl tokių šūdų pykčiau, tai būčiau gryna idiotė. Nepykstu, tik spėju tuoj čia visi aplinkui sužinos. – subambėjo ir pažiūrėjo į mane. – O Liam žino?
- Neee... Tam nesakiau. – papurčiau galvą į šonus.
- Na, bent tiek gerai, nes tas iškart pasakytų Louis, o tas atlėktų pas mane ir įvyktų dar viena katastrofa.
- Kodėl katastrofa? – susiraukiau.
- Tai rėkt pradėtų, kaip ir visad. – pavartė akis mergina. – Tai dabar žinai tu, Elisha ir Danielle. „Cool", žinančių žmonių skaičius auga. – tarė sarkastiškai ji, o aš nusijuokiau.
- Tavo sarkazmas nemirtingas. – pridūriau.
- Taip, jis toks. – su pedo smile šyptelėjo, o po to uždėjo rankas sau ant pilvo ir švelniai jį glostė.
- Ar jauti, kokių nors nėštumo požymių? – smalsiai paklausiau, stebėdama jos pilvą, nes šiek tiek smalsu sužinot, kaip ji jaučiasi ir, ką jaučia.
- Am.. Nežinau... Lygtais ne. – gūžtelėjo pečiais. – Kol kas viskas gerai.
- Gerai, tada. – šyptelėjau jai ir trumpam buvo tyla, bet tai sublaškė Liam knarkimas, kuris net girdėjosi kitam kambary.
- Kai knarkia... – žvengė Alice.
- Padaugino biškį. – pavarčiau akis. – Kaži, kas tam pasidarė, kad tiek prisigėrė šiandien?
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...