(Norit pasileiskit ;) Bob Marley - Is This Love (Montmartre Remix) :) )
Daria pov.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Na, ką kerštas prasideda...
Išlipau iš lovos, nuėjau po dušu, tada apsirengiau ir ėjau patikrint ar Liam vis dar miega.
Privariau prie kambario durų, kur jis miegojo ir pravėriau lėtai bei tyliai duris.
Apsižvalgiau po kambarį ir taip jis vis dar miegojo, išdribęs per visą lovą, o kambary jautėsi alkoholio kvapas.
Atrodė, kad uždusiu ilgiau ten pabuvus, tad uždariau duris ir grįžau į kambarį pas Alice'ę, kurią pažadinau.
Na, ir taip jau beveik pietūs, tad manau, visiem laikas keltis, o ne tik merginai, bet ir Payne.
- Alice, nesupyksi, jei paleisiu muzikos? – paklausiau ir atitempiau kolonkes iš kambario kampo į vidurį.
- Nu, aš tai ne. – papurtė galvą ir atsisėdo lovoj bei stebėjo mane. – O tu ką darysi?
- Aš? Oj, smagu čia Liam tuoj bus. Priminsiu jam turus. – išsišiepiau pedo smile.
- Kokia žiauri... – nutęsė mergina.
- Žinos, kaip prisigert iki komos. – tariau ir išeidinėjau iš kambario.
Nuėjau iki svetainės ir paėmiau laptop'ą, o tada vėl grįžau į kambarį ir prijungiau prie kolonėlių.
- Žinai, čia man primena tą kartą, kai mes užleidom '1D' ir tipo nežinojom, kas jie tokie. – juokėsi rudaplaukė.
- O gera mintis, tuoj aš 'One Direction' paleisiu. – tariau ir naršyklėje parašiau 'Never Enough' dainos pavadinimą. Tada paspaudžiau ant dainos ir pagarsinau. – Bus smagu. – šyptelėjau, pažiūrėjusi į Alice'ę, kuri lipo iš lovos.
- Tai tikiu, tikiu. – palinkčiojo ji ir, pagriebusi drabužius, nuėjo į vonią, o tuo metu muzika užgrojo.
Bet kažkaip ne itin garsiai, tad pagarsinau iki max ir grindys namie pradėjo vibruoti. Tuoj ir Liam atsikels.
Žinoma, dar atidariau kambario duris ir privariusi prie to kambario, kur miega Liam, ten pradėjau daužyt duris. Dar užsitūsinau. Gi tokia daina groja, tai kaip nesitūsint?
Po kelių dar minučių grįžo iš vonios Alice, jau apsirengusi ir irgi judėdama nešama muzikos ir tuomet aš išgirdau:
- Daria! – vaikino balsas buvo gan piktas.
Nu, aš įsivaizduoju jis ten miršta su galvos skausmais, o pas mus čia tūsas vyksta. Nu, bet greit nauji metai, tai kodėl nepatūsinus?
- Kas?! – atrėkiau ir toliau su Alice tūsinomės, bet tada iš savo kambario išlindo Liam vien tik su apatiniais.
- Ar tu pablūdai? – paklausė jis, kol aš ten visaip staipiaus ir šokinėjau.
- Ne!!! – atrėkiau. – Gi greit nauji metai, tai ir švenčiu. – gūžtelėjau pečiais.
- Man neįdomu, kada nauji metai. – leptelėjo Liam stabėdamas, kaip jau šokinėju ant lovos.
O Alice, kaip ir sakė pradėjo žvengt, sėdėdama ant žemės.
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...