(Norit pasileiskit ;) The Vamps, Matoma - All Night )
Daria pov.
- Tu juokauji?! - nusijuokė, o aš priėjau prie pat jos lovos, kur sėdėjo ji. - Jis neužkibs ant to paties triuko.
- Užkibs, einam tik. - tempiau merginą iš lovos. - Pasakysiu, kad koks Chuanas atnešė iš mūsų universiteto ir patikės.
- Tu ką žiūri meksikiečių serialus? - pakėlusi antakį, pažvelgė į mane.
- Ką? Ne... - papurčiau galvą į šalis. - Čia tik toks vardas pirmas šovė į galvą.
- Man gaila tavo vaikino. - sumurmėjo ir apsimetė, kad nusivalė ašarą.
- Man ir jo gaila. - nusišypsojau netikra šypsena. - Einam tik. - paėmiau jos ranką ir tempiau iš lovos.
- Varinėja čia nėščiąsias. - subambėjo.
- Tai ką tu darysi, kai kokį 7 mėnesį būsi nėščia? - pažiūrėjau į ją su pokerface'u.
- Ką? Ką? Lovoj gulėsiu. - atšovė ir išlipo pagaliau iš lovos, o tada pasitvarkė drabužius, pirštais juos perbraukdama.
- Nod bad.
~ ~ ~ ~ ~ ~
- Ir vėl gėlės? - paklausė Liam, įeidamas į svetainę, kai grįžo iš įrašų studijos.
- Joaaa... - nutęsė Alice ir toliau vėpsojo TV.
Ji sakė nesikiš į šitas nesąmones antrą kartą. Nu, ir draugę turiu... Galėtų padėt, tai nee. Gaila mat jai.
Nu, nieko tokio ir taip suveiks. Aš nebūčiau aš, jei nepadaryčiau, kad suveiktų.
- Nuo ko? - paklausė Liam ir išsidrėbė priešais teliką.
- Nuo Chuano. - paprastai tariau, o Liam pažvelgė į mane su pakeltu antakiu.
- Tai jos... - parodė pirštu į gėles. - Ne Alice'ės?
- Jėzz... Liam, aš nėščia, tad mano visi gerbėjai dingę. - pavartė akis Alice ir paglostė savo pilvą.
Taip ir žinojau, kad ji man padės. Mano nereali draugeška. Ot, draugę turiu ir bėdoj padės, bet ir iškrėst šunybę. Cool.
- Tai jos tavo? - lėtai ištarė Payne.
- Taip. - atsakiau, žiopsodama TV lyg niekur nieko.
Aktorė galiu būt. Jaučiu tikčiau dar ir kaip. Paskui galėčiau su kokiu Chuanu ir vaidint seriale. Svajone, lik sveika.
- Bet čia rimtai jos tavo? - dar kartą parodė į gėles.
- Ar panašu, kad tai neigčiau? - pažiūrėjau į jį lyg į debilą.
Mačiau, kad Alice vos nepradėjo lūžt, tad staigiai pasišalino iš svetainės, kažkur ištipendama.
- Tai po galais nuo ko jos?! - jau Liam balsas buvo kitoks. Spėju, tuoj, tuoj rėkt pradės.
- Nu, gi sakiau, kad nuo Chuano. - pakartojau.
- Kas per šūdas? Kokie dar Chuanai? - susiraukęs žiūrėjo į mane.
- Toks iš universiteto. O šiaip jis visai nieko toks. - pamosikavau ranką ore, parodydama pusiau.
- Tai dar visai nieko?! - jau Liam rėkė.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...