'107'

865 65 30
                                    

Alice pov.

- Ką? Ką tu jauti? – paklausė manęs Styles, mane galutinai suglumindamas, nes į šį klausimą aš dar atsakymo rasti nesugebėjau.

- Tavęs to paties paklaust galiu. – sumurmėjau.

Kai Harry lietė mane ir bučiavo, atrodė, kad visas pasaulio laikas sustojo ir buvo tik ši jausminga akimirka.

Per bučinį jaučiau tiek daug skirtingų dalykų vienu metu, kad net jų visų apibudint nesugebėčiau, jei reiktų. Pripažinsiu man patiko.

- Tai ką veikiam? – paklausė Styles, vis dar mane apsikabinęs.

- Žiūrim serialą? – pakėlusi antakį, paklausiau.

- Galim. – šyptelėjo man Harry, o aš, pasilenkusi nuo stalo, paėmiau pultą ir, įjungusi TV, pradėjau ieškot ten savo serialo, nes buvau jį įsirašiusi ir į ten.

Po maždaug serijos 15min. žiūrėjimo, jau buvau įsirangiusi ant Harry, kuris jau gulėjo su manim. Mano rankos pirštai lakstė ant jo preso.

- Leisk atspėsiu, tau patinka tas trumpais šviesesniais plaukais ? – nusijuokė Harry, kurio rankos buvo palindusios po mano palaidine ir glostė mano nugarą.

- Iš kur..? – susiraukusi pažiūrėjau į jį.

- Tik spėju ir pasirodo pataikiau. – nusijuokė vaikinas nusivaipydamas.

- Baik vaipytis. – subariau.

- Kodėl turėčiau? – pakėlė antakį, pažiūrėdamas į mano akis.

- Nes... – nutęsiau ir pasilenkiau arčiau jo veido. – Noriu šitų. – pakštelėjau trumpą bučinį į jo lūpas, o tada atsitraukiau.

Paskui vėl daviau neilgą bučinį ir atsitraukiau, taip žaisdama. Mes „tikrai" žiūrim serialą, nors dabar jau bučiuojamės.

Nors spėju, aš labiau erzinu Harry, duodama jam trumpus bučinius. Na, bet man patinka jį paerzint.

- Erzintoja. – per mano bučinius tarė garbanius, o aš pavarčiau akis.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

Daria pov.

Sustojau prie Louis namų ir maždaug po kelių minučių iš jų išėjo mergina. Gi ir vėl pirmadienis, ir vėl paskaitos, ir vėl cypimas....

- Labas. – tarė Alice, atidariusi mašinos dureles.

- Sveika, sveika. – šyptelėjau pažiūrėjusi į panelę, o ji įlipo į mano 'BMW' ir uždarė savo pusės dureles bei užsisegė diržą. – Kaip sekmadienis? – paklausiau ir užkūriau mašiną.

- Blogas. – atsiduso mergina.

- Kodėl? – susiraukiau bei trumpam pažvelgiau į merginą, o po to vėl į kelią. Gi vairuoju.

- Aaiiii... – nutęsė ir aš jau supratau, kas nutiko.

Ji ir Louis susipyko again. Jau kelintą kartą..?

- Ir vėl?! – išpūčiau akis ir pažiūrėjau į panelę.

- Nu, netyčia ten gavos... – mykė ji, žiūrėdama į kelią.

- Ką netyčia?! Jūs nuolat pykstatės! – šiek tiek pakėliau balsą.

- Tai ką tu man siūlai?! – jau ir Alice pradėjo rėkti.

- Ramiai kalbėt! – paaiškinau.

- Neišeina... – atsiduso ji.

- Tu net nesistengi ir tai faktas! – pareiškiau.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang