230. fejezet

1.1K 109 11
                                    

-Akkor most jól figyelj, mert ha te is kretén leszel akkor ugyan úgy a tóban végzed- közöltem egyszerűen Freddel, amíg elő huzogtam a kellő kártyákat.

-Szerintem nektek nem tesz jót ez a barátság- nézett komolyan rám Fred, mire hozzá vágtam egy kártyát. Ő elvette azt és elkomorodva nézett le rá.- Ezen nem mozognak a számok. Meg úgy semmi.

-mert mugli játék, mint ahogy említettem egy két perccel ezelőtt- forgattam a szemeimet.- Na, most figyelj alaposan. Egytől kilencig vannak a stámok. Piros, zöld, sárga és kék. 

Fred óvatosan vette ki a kezemből a lapokat. Forró ujjai hideg bőrömhöz értek. Perzselő érzés volt.

-Ezen felül vannak a kizáró lapok...- mutattam fel neki a lapot, amin egy áthúzott kör volt.- Ha ezt lerakod, az utánad következő játékos kimarad abból a körből.

-Várj- nézett a számos lapokra még mindig összehúzott szemöldökökkel.- Mit csináljak a számokkal?

-Ha nem szólnál közbe és hagynál időt elmagyarázni, akkor már tudnád- közöltem vele szúrósan. Ő az egészen csak mosolygott.- A játék lényege, hogy színre színt tudsz tenni, a számra pedig...

-A számat?

Legszívesebben zavaromban az arcába sikítottam volna, hogy ezek után még ilyen csak számára vicces dolgokat mer mondani nekem.

-Hülye- löktem meg az egyik vállát, mire a keze kicsi megroggyant, ugyanis azokon támaszkodott a háta mögött.- Nem tudnál egy kicsit koncentrálni?

-Dehogyisnem- vágta rá azonnal.- Én figyelek rád.

-Tehát- fújtam ki idegesen a levegőt, amin ő csak még jobban szórakozott.- Például, ha leteszek egy piros kilencest...

-Akkor én tehetek rá egy piros négyest vagy egy sárga kilencest?

-Igen- néztem fel rá meglepődve.- Egész jó vagy.

-Áh George- fordult vigyorogva Fred ikertestvéréhez.- Egy isten vagyok!

-Shhh, most fogd be- intette le ingerülten George ikertestvérét.- Akkor most mi van ezzel a plusszal?!- kérdezte kiakadva Hannaht.

-Hülye gyerek, most magyaráztam el- csapta gyöngéden tarkón a fiút legjobb barátnőm.- Figyelj is, ne csak bambulj!

Fred vigyorogva forudlt ismét hozzám. Ő fantasztikusan jót szórakozott az előbbi jeleneten ezek szerint. Ahogy valójában én is, de most a szigorú tanárt kellett előadnom neki.

-Nem figyelsz rám- közöltem vele elégedetten, hogy végre visszavághatok neki.

-Én mindig csak rád figyelek.

Már csak a szemeimet forgattam erre. Hisz bármi más reakció túl árulkodó lett volna tőlem, így maradtam vele ellenséges.

-Akkor a kimaradós lapokat érted- tértem vissza az eredeti témához.

-Persze- felelte könnyedén a fiú.- Kitudom vele zárni az embereket. Jól meglehet ezzel szivatni őket, ha jól játszod ki a lapjaid.

Tipikus Fred. Máris azon járt az esze, hogy hogyan tud majd másokat megszivatni.

-Van akkor a körfordító lap...- vettem kezembe az említett lapot.

-Ezzel az ellenkező irányba fordítom a kört?-pillantott hanyagul a lapra.

-Na jó- csaptam le a kezemből a kártyát.- Játszottál már ezzel korábban és most direkt hülyének nézel?

-Dehogy!- vágta rá a fiú sértetten.- Csupán ebben is túl jó vagyok.

Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]Where stories live. Discover now