-Tedd ezt le, gyermek, tudod, hogy nem használhatod- int le engem azonnal. Én viszont egy tapodtat sem mozdulok az ajtóból.
-Ki maga?- teszem fel a kérdést veszélyt sejtető hansúllyal.
-Ugyan, látom rajtad, hogy tudod, ki vagyok- recsegi Mordon, majd körbe fordul mágikus szeme.- És bent Margaret Blair is jól tudja ki vagyok, ahogy maga Dave Turner is.
Idegesen néztem végig a talán igazi Mordonon. Pont úgy nézett ki, ahogy korábban az ál-Mordon is, mégsem tudtam, hogy honnan ismeri a bent lévőket.
-Mielőtt feltennéd a kérdést, ami az arcodra van írva, először inkább bemennék- közölte recsegve.- Az utcán csak felkeljtük a figyelmet.
Átkoztam magam, hogy nem tudtam még anniyra jól játszani az arcizmaimmal és akaratom ellenére is elárulták a gondolataimat néha. De Mordonnak igaza volt. Még én magam is felfogtam, hogy a sötétség ellenére feltűnőek lehetünk a környéken lakó mugliknak. Ezért végül elléptem az ajtó elől és biccentettem a ház felé.
Mordon döngő léptekkel ment be a házba, miközben a varázsszeme ide-oda cikázott, a ház utolsó négyzetcentiméterét is átkutatva veszély után. Tagadhatatlanul Mordonra utaló jel.
Olyan otthonosan mozgott a saját házamban, hogy ez is gyanakvásra késztetett.
-Honnan tudjam, hogy maga az igazi Mordon?- kérdezem mögüle, miközben ő a konyha felé vette az irányt.
-Honnan tudjam, hogy megbízhatok Dumbledore szavában és tényleg annak mond téged, aki vagy?- kérdezett vissza mindenféle habozás nélkül, majd a konyhába bicegett.
-Mordon- sápadt el Meg.
-Margaret- biccentett felé Mordon, miközben a kék szem még mindig forgolódott.- Rég láttalak Turner.
-Én is téged, Alastor- biccentett apa komoran.
-Akkor most már megkérdezhetem, hogy mégis honnan ismeritek egymást?- pillantottam továbbra is gyanakodva Mordonra. A kezemben mögöttem szorosabban simult bele a pálcám a tenyerembe. Mordon figyelmét nem kerülte el.
-Rettenetes körülmények között ismertük meg egymást- mesélte azonnal Mordon.- Történhetett volna másképp is.
-Mordon volt az az auror, aki feltörte anyád varázslatát, amivel a szekrénybe zárt minket- folytatta komoran apa.
-Erős, komplikált varázslat volt- idézte fel azonnal a falábú varázsló az emléket.- Anyád fantasztikus varázsló volt. Egy csoda volt, hogy eltudott téged rejteni Tudjuk ki elől. Még nekem is meggyűlt egy kicsit a bajom a varázslat eltávolításával.
Csöndben hallgattam a történetet, miközben az agyam folyamatosan kattogott. Ez egy olyan dolog, amit talán tényleg csak az igazi Mordon tudhat. Úgyhogy a gondolataim már tovább is száguldottak, hogy minden elhangzott szót alaposan kielemezzenek.
-Dumbledore küldte?- kérdezek rá a következő dologra, ami az eszembe ugrik. Hisz nemrég említette őt.
-Így is mondhatjuk- dörmögte a varázsló. A szeme már lassabban forgolódott, valószínűleg biztonságosnak vélte a házat.
-Akkor miért jött?- faggattam tovább.
-Arabella, légy vele udvariasabb- korholt édesapám.
-Nem szükséges- intett apa felé Mordon, aki immár engem nézett. Legszívesebben összerezzentem volna a tekintetétől, de tudtam, hogy akkor gyengének látna. Még gyengébbnek, mint aki most vagyok.- Épp ez az, amiért ide jöttem. Hogy meglássam benned azt, amit az az álnok Kupor és Dumbledore is látott...
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...