274. fejezet

970 89 2
                                    

Balra is, jobbra is fekete alakok bontakoztak ki a sötétből, elállva a menekülési utat. Azonnal két lábra álltam és támadó pozícióban vártam az ellenséget, akik csuklyát viseltek. Tucatnyi égő pálcahegy szegeződött ránk, mire az enyém is felgyulladt.

Ginny felsikoltott.

-Add ide, Potter!- ismételte Lucius Malfoy hangján szóló csuklyás, akinek a hangját a kviddics világkupáról jegyeztem meg. Kinyújtott tenyérrel felfelé fordította a kezét.

-Nem!- vágtam rá azonnal, ahogy rá szegeztem a pálcám. Úgy látszik csöppet sem érdekeltem.

-Add ide!- ismételte meg megint Malfoy.

-Hol van Sirius?- kérdezte Harry.

-A halálfalók közül többen felnevettek, a Harrytől balra álló csoportban éles női hang csendült.

-A Sötét Nagyúr most sem tévedett!

-Most sem tévedett!- visszhangozta Malfoy.- Gyerünk, potter, add ide a jóslatot!

Jóslat. 

Jóslat, jóslat, jóslat, jóslat.

Elképesztő kapacitással pörgött az agyam, miközben próbáltam szemmel tartani a két tűz között ellenségeinket.

-Semmi képp ne add nekik oda- utasítom Harryt tisztán csengő hanggal, mire a fiú még erősebben megmarkolta a gömbjét.

-A lány okos...- sziszegte a korábbi női hang, Harry viszont túlharsogta őt.

-Tudni akarom, hol van Sirius!

-Tudni akarom, hol van Sirius!- ismételte gúnyosan a nő.

A halálfalók közelebb léptek hozzánk, már fél méterre sem voltak tőlünk. Erőszakosan vicsorogtam rá a bal oldalamon lévőkre.

-Elfogták őt- szólt Harry.- Itt van. Tudom, hogy itt van.

-A pici baba sílva felliadt, és azt hitte, idaz amit áámodott- gügyögte gúnyosan a nő, mire még erősebben markoltam meg a pálcámat. Ahogy Ron is jobban rászorított sajátjára.

-Még ne tégy semmit- morogta neki Harry.- Majd ha szólok...

A nő rikoltva felkacagott.

-Halljátok ezt? Halljátok? Úgy utasítgatja a többi kölyköt, mintha szembe akarna szállni velünk!

-Mert azt hiszed talán megijedtünk?

A visszavágásom megdöbbentette, ezt oedig onnan tudom, hogy megingott a testtartása.

-Neki kivágom a nyelvét!- mutogatott felém a pálcájával.

-Majd akkor vághatod ki ha nem egy maszk mögé fogsz rejtőzködni- köpöm felé a szavakat, mire a nő már lépett volna előre.

-Bellatrix, türelem!- intette le Malfoy, mire a nő megállt.- Nem ismered te még Pottert és a kis bandáját- duruzsolta a férfi.- Borzasztóan szeret hősködni. A Sötét Nagyúr is tosztában van ezzel. Add ide a jóslatot, Potter!

-Tudom, hogy itt van Sirius- ismételte csökönyösen Harry.- Tudom, hogy foglyul ejtettétek!

Bellatrix.

A név olyan ismerősen csengett, hogy azonnal fejbe vágott.

-Te Black áruló...- morgom magamban, mire a nő ismét felém kapta csuklyás fejét.

-Mit beszélsz, aranyom? Szeretnéd, ha a szemedet is kivájnám?- acsargott felém idegesen

-Gyere, kettő van belőle.

Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]Where stories live. Discover now