Másnap persze már az egész iskolában kint volt az új rendelkezés, ami láttán az összes diák elkezdett lázongani.
A MÁGIAÜGYI MINISZTÉRIUM RENDELETE
A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola igazgatói tisztségét a ai naptól Albus Dumbledore helyett Dolores Jane Umbridge főinspektor tölti be.Jelen kinezevés alapját a 28-as számú oktatásügyi rendelet képzi.
Corenlius Oswald Caramel
mágiaügyi miniszter s. k.
Fogalmam sem volt, hogy a diákok honnan tudták nagyjából telejsen pontosan a történetet, ha Marietta a gyengélkedőn feküdt, én és Harry pedig nem igazán firtattuk a témát, hiába kérdezgetett bennünket mindenki. Természetesen a barátiamnak még aznap este elmondtam mi történt, hisz éberen vártak a klubhelyiségben, eszük ágában sem volt aludni, főleg úgy, hogy sejtették, engem végül elkaptak.
A történet után mindannyian megesküdtek, hogy senkinek nem mondják el, bár nem is kellett. A kreatív diáktársaság megtudta máshonnan, mégis mi történt aznap este.
Az ikreknek pedig első dolguk volt másnap megkeresni engem, ahogy a rendelet kikerült az iskolában.
-Halálra aggódtuk magunkat!- rontottak rám mind a ketten és olyan szorosan fogtak ölelésükbe, hogy majdnem megfulladtam.
-Azt hittük kicsaptak!- szólt hsiztérikusan George.
-És Umbridge mellé még az ujjaidat is levágta, hogy megtartsa trófeának!- folytatta rémtörténetüket Fred, amire akaratlanul is elnevettem magam.
-Nyugi, semmi ilyen nem törtét- bújtam ki nagynehezen az ölelésükből, de továbbra is aggódva néztek rám.- Minden rendben volt. Nagyjából...
-És nem kapsz ezért semmit?- tért a lényegre Fred.
Tanácstalanul sóhajtottam egyet.
-Fogalmam sincs- vallottam be őszintén.- Eddig még nem volt semmi, de...
-Akkor nem is lesz- mosolyodott el George.
Ezzel a mosollyal még nem is lett volna semmi gond, ha nem ismertem volna őket. Viszont az, hogy Fred szintén ugyan ilyen ,,készülünk valamire" mosollyal ajándékozott meg, tudtam, hogy valamit nem mondanak el.
-Na bökjétek ki, hogy mégis hogy értettétek ezt az ,,akkor nem is lesz" dolgot- tettem csípőre a kezem számotkérően.
-Nos- fogott bele diplomatikusan a mondandójába Fred-, tulajdonképpen eldöntöttük, hogy mostantól nem tiszteljük a házirendet.
-Mert eddig tiszteltétek?- psilogtam fel rájuk rezzenéstelen arccal.
-Hát persze!- méltatlankodott George.- Különben már rég kirúgtak volna minket!
-Mindig is tudtuk hol a határ- bólintott Fred.
-És csak óvatosan léptük át- tette hozzá George.
-Igazán nagy felfordulást soha nem csináltunk.
Ha eddig ez volt az ikrekek a kis felfordulás... Akkor el sem bírtam képzelni, hogy mi lesz a nagy.
-De így, hogy elhatározásra jutottatok...- vittem tovább a történetüket, hisz éreztem, hogy ennek még közel sincs vége.
-De így...- kezdet vigyorogva George.
-...hogy Dumbledore elment...- folytatta Fred.
-...úgy illik, hogy az új igazgatót...
-...egy nagyobbacska balhéval köszöntsük.
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...