Ronék beszámolója alapján őket elkapták Umbridgék, és már kihallgatás is történt, amikor Hermione okosan, színészkedéssel az erdőbe csalta az igazgatót. Azt még mindig nem tudjuk miért, csupán Ron volt ebben egészen biztos.
-És te?- kérdezte tőlem, miközben letörölte véres száját.- Az Azkabant is megjártad ennyi idő alatt?
-Nagyon vicces- hunyorgok rá, mire felé lendítem az egyik láncomat.- Frics elkapott. A rohadék megakart korbácsolni.
A többiek ijedten szisszentek fel. Egyikük sem gondolta volna, hogy tényleg megtenné. Még én is alig fogom fel, az andrenalin nem enged gondolkozni, csak hajt előre. Egy férfi... aki korbácsot mert volna rám emelni...
Borzongva csörtettem tovább az erdőbe.
-Egyáltalán tudjuk, hol vagyunk?- pillantok körbe tanácstalanul.- Nehogy mindjárt előugorjon innen valami és megegyen. Nem ezért szabadultam ki baszki.
-Tisztára úgy beszél mint egy börtön szökevény- röhög fel Ginny.
-Na ugye- vágja rá Ron is.
Hirtelen mindannyian elhallgattunk, ugyanis egy új hang ütötte meg a fülünket.
-Pálca nélkül úgy sem tehetünk semmit- szólt egy csüggedt hang.- Egyébként is. Hogyan akartál eljutni Londonba?
-Mi is pont ezen gondolkoztunk- szólt oda nekik Ron.
Hermione és Harry ijedten vetették egymásnak a hátukat, majd még rémültebb arccal felénk fordultak. Ők is megvoltak már tépázva. Látszott mindannyiunkon, hogy nem ez a legfantasztikusabb napunk eddig.
-Na?- vigyorgott büszkén Ron, miközben elhajtott egy alacsony faágat és átnyújtotta Harrynek a pálcáját.- Van ötletetek?
-Hogy sikerült megszöknötök?- ámélkodott Harry, aki egészen addig a bandával szenvedett, amíg Hermione nem kezdett el Umbridgenak hazudni valami titkos fegyverről, aki szépen el is hitte az egészet.
-Pár kábítóátokkal, egy lefegyverzőbűbájjal, és Nevillenek is összejött egy szép hátráltatóártás- sorolta csevegő hangon Ron, mintha annyira ráérnénk és közben Hermionenak is visszaadta a pálcáját.- De Ginny volt a legjobb a vérdenevérrontásával. Tök jól nézett ki Malfoy! Tele volt a képe olyan nagy, csapkodó izékkel és...
-Hol van Umbridge?- vágok közbe végül türelmetlenül, mert nem értem rá mesét hallgatni.
-Elhurcolta egy csapat kentaur- felelte egyszerűen Harry.- És veled mi történt, hogy rajtad bilincs is van?
-Frics elkapott, láncra vert és megakart korbácsolni.
Nem tudom, hogy más iskolákban ez hogyan hangzana, ha ilyen mondatok fordulnának meg egy beszélgetésben... De van egy olyan sejtésem, hogy a normális iskolákban nem hurcolják el az igazgatót kentaurok és nem kínozzák a tanulókat.
Átlagos roxforti napjaink...
-És titeket elengedtek?- csodálkozott Ginny.
-Nem önszántukból- felelt neki is Harry.- Gróp elkergette őket.
-Ki az a Gróp?- kérdezte érdeklődve Luna.
-Hagrid öccse- válaszolta Ron.- De most nem ő az érdekes. Mit derítettél ki a tűzben, Harry? Tényleg elkapta Tudodki Siriust, vagy...
-Igen- felelte sötéten Harry.- Sirius még életben van, de fogalmam sincs, hogy juthatnánk el Londonba, hogy segítsünk neki.
Erre aztán senkinek nem volt válasza. A probléma egyszerűen megoldhatatlannak tűnt.
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...