271. fejezet

1K 89 1
                                    

Az utolsó vizsgánk csütörtö délután volt, méghozzá mágiatörténet. De kevés olyan diák volt, akit nem zaklatott volna fel az éjszaka történtek, így szerintem rengetegen voltunk úgy, hogy passzoltuk volna legszívesebben ezt a vizsgát.

Már majdnem letelt a vizsga ideje, amikor Harry ordítva zuhant le a padlóra.

Ijedtemben a pennámat is elejtettem és a pálcámat kaptam a kezembe, de feleslegesen. A fiút azonnal felsegítette az egyik tanár és már sietett is kifelé vele, amikor a motyogásából megértettem egy szót.

Sirius.

Olyan pánik kapott el, hogy tudtam, ez éles helyzet. Indultam volna rögtön utána, de a vizsgáztató mindenkit leállított, hogy maradjunk a helyünkön. 

Idegesen topogtam a lábammal, mire eszembe jutott valami. Azonnal Hermione tekintetét kerestem, aki végül aggódva pillantott rám. Rögtön bólintottam neki és intettem a fejemmel az ajtó felé. A lány értette mit akarok, és egyetértően bólintott. 

Tudtuk nagyon jól, hogy mit jelent az, amikor Harry így esik össze. Valószínűleg Voldemort a fejében járt. És bármit is keresett ott, nagy valószínűséggel Sirius is ott volt. 

Amint vége lett a vizsgának hárman már pattantunk is fel, hogy kirohanjunk a teremből, az egész vizsgánkat ott hagyva, lesz ami lesz alapon. 

-Szerintetek?- kérdezte pánikolva Hermione, miközben Harry után rohantunk, akit nagy valószínűséggel a gyengélkedőre vihettek.

-Biztos, hogy Voldemort- közlöm idegesen.

Ron erre csak komoran bólintott, osztva a véleményemet. Végül az első emeleten találtunk rá Harryre, aki teljesen megzavarodott állapotban rohant előre.

-Harry!- kiáltott rá a fiúra Hermione.- Mi történt? Hogy vagy?

-Mi van Siriusszal?- ragadom meg a felkarját.

Harry zaklatottan nézett a szemembe, majd körbe a folyosón.

-Gyertek velem- hadarta a fiú.- Gyertek, el kell mondanom valamit!

Sietve találtunk egy üres termet, mire Harry belökött rajta minket, ő maga pedig a hátát az ajtónak vetve idegesen nézett ránk.

-Voldemort elfogta Siriust.

-Micsoda?!

-Honnan tudod?- kérdeztem azonnal, bár már tudtam előre a választ.

-Láttam. Az előbb, amikor elaludtam a vizsgán.

-De hát... de hát hol? Hogyan?- hebegte holtra váltan Hermione.

-Azt nem tudom hogyan- rázta a fejét Harry-, de azt tudom, hogy hol. Van egy terem a Misztériumügyi Főosztályon. Polcok vannak ott, tele kis üveggömbökkel... és a kilencvenhetes polc végénél vannak... Voldemort rá akarja kényszeríteni Siriust, hogy szerezze meg neki, amit akar... kínozza... és azt mondta, meg fogja ölni!

Harrynek nem csak a hangja, de a lába is remegett, ezért leült egy padra.

-Hogy tudunk odamenni?- kérdezem azonnal, de válasz nem érkezik.

-Oda... odamenni?- kérdez végül Ron döbbenten, megtörve a túl hosszúra nyúlt csöndet.

-Igen- vágta rá Harry.- Elmenni a Misztériumügyi Főosztályra, hogy megmentsük Siriust!

A pillantásunk mindent elárult. Mi Harryvel bármi áron megyünk. Hermione és Ron pedig határozottan nem akart velünk tartani.

-Figyeljetek- szólalt meg félénken Hermione.- Hogyan jutott be Voldemort a Mágiaügyi Minisztériumba anélkül, hogy felismerték volna?

Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]Where stories live. Discover now