Nos... Tény és való, rendesen megszenvedtünk a vizsgáinkért. Ám mindegyik után már könnyebben jöttünk ki a teremből és könnyebben is mentünk be a következőre.
De hát a vizsgákban is az a legjobb, hogy egyszer végük lesz. Tehát az utolsó után szinte már táncolva keringtünk ki a teremből, tudván, hogy végre vége.
-Figyeljetek srácok- nézett ránk komolyan Hannah.- Ha bukunk... akkor együtt bukunk igaz?
-Hát hogy a fenébe ne!- csaptam a hátára vidáman.
-Jó, mondjuk ez lehet nem pont neked szólt- pillant rám, mire társaságunkból kitör a nevetés.
-A lényeg annyi, hogy vége van, nem?- kérdezem vidáman.- Letudtuk, megvannak! Még a jóslástan is tök jól ment!
-Persze, az a nő azt is elhitte, hogy látom a korábbi életemet, amiben egy török szultána voltam- vágta rá Hannah azonnal.
-Fenébe- szitkozódott Justin.- Nekem miért nem jutott ilyen az eszembe? A Merkúr bolygómból láthattam volna!
-Majd jövőre- paskolta meg együttérzően Hannah a fiú hátát.
Tény és való, talán a jóslástan vizsgánk háromnegyede hubukságon alapult de... Nem az volt a lényeg, hogy legalább megcsináltuk?
Úgyhogy igazából már nem volt semmi dolgunk ezen kívül, csak várni a június huszonnegyedikét. A harmadik próba napját.
Nem volt titok az iskola tanulói számára, hogy hátul, a kviddics pályánkon Hagrid szorgalmasan növeszti a bokrokat. Azok végül magas falakká nőttek, ugyanis a következő próbatétel egy labirintus lesz.
Mivel a vizsgáimat végre félre tehettem, várva, hogy milyen eredményeim lesznek, addig tökéletesen kitudtam tölteni Cedrickel az időt. Ugyanis ő nagyon izgult a következő próba miatt.
Ez még is csak egy olyan tétel lesz, ahol egy labirintusban kell futkároznia. A szerencséjén fog csak múlni, hogy először találja e meg a közepét vagy azt, amit kell.
Tehát június huszonnegyedikén mindannyian kivonultunk a kviddics pálya szélére, ahol most hatalmas labirintus uralkodott. Igyekeztünk minnél jobb helyeket taláni aztán a lelátókon, ahol a diákok már százasával üldögéltek.
-Lószart se látni amúgy- hunyorgott Hannah a labirintus felé.- Így nem tudjuk meg, hogy mi történik odabent!
-Legalább kívül vigyáznak majd rájuk, nem lesznek szem elől tévesztve- néztem a homályos, ködös labirintus felé, ami egyáltalán nem kecsegtetett jó ómenekkel.
-Be nem mennék oda- húzta el a száját Hannah.
-A sárkányok és víz alatti fuldoklás után...- húztam el a számat én is.- Nem akarom megtudni, hogy mi van a sövényen belül.
-A pajtikád majd úgyis elmeséli- vont vállat Zacharias unottan.
-Pajtikám?- húztam fel egyik szemöldökömet, miközben majdnem elröhögtem magam.
-Ugyan, négy éve le se bírjátok egymást vakarni a másikról- forgatta undorodva a szemét Zacharias.- Mikor mosoly szünet volt utána csak mégjobban nyaltátok egymást.
-Ezt akkor annak veszem, hogy szép barátságom van Cedrickel- bólintottam mosolyogva, majd a pálya felé néztem.
-Hölgyeim és uraim!- zengett fel Ludo Bumfolt többszörösen felerősített hangja, ami azt jelezte, hogy végre elkezdődik az utolsó próba.- Ezzel kezdetét veszi a Trimágus Tusa harmadik és egyben utolsó próbája! A verseny pillanatnyi állása a következő: Cedric Diggory és Harry Potter a Roxfort bajnokai nyolcvanöt-nyolcvanöt ponttal holtversenyben vezetik a mezőnyt!- Szavait akkora üdvrivalgás fogadta, hogy a megriadt madarak seregestől röppentek fel a Tiltott Rengetegben.- A második helyen a Durmstrang Intézet bajnoka, Viktor Krum áll, nyolcvan ponttal!- A közönség erre már kissé visszafogottabban tapsolt azért.- A harmadik helyezett Fleur Delacour, a Beauxbatons Mágusakadémia növendéke!
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...