257. fejezet

1K 106 3
                                    

A roxmortsi boldog hétvégénk után arculcsapásul ért minket a rögtön azután következő, hétfői bejelentés. Amikor is a klubhelyiségünkben a következő hírdetmény várt bennünket a hírdetőfalon:

A ROXFORTI FŐINSPEKTOR RENDELKEZÉSE

A Roxfort tanulóinak körében működő minden szervezet, egyesület, egylet, társaság, csapat és kör ezennel feloszlatásra kerül. Szervezet, egyesület, egylet, társaság, csapat és kör alatt jelen rendelkezés szempontjából három vagy több diák rendszeres találkozása értendő. A fenti egyesülések újbóli megszervezésére a főinspektor (Umbridge professzor) adhat engedélyt. Az sikolában nem működhet semmiféle szervezet, egyesület, egylet, társaság, csapat vagy kör a főinspektor tudta és beleegyezése nélkül. Az a tanuló, aki a főinspektor engedélye nélkül szervezetet, egyesületet, egyletet, társaságot, csapatot vagy kört alakít, illetve ilyenbe tagként belép, eltanácsoltatik az iskolától. Jelen intézkedés alapját a 24-es számú oktatásügyi rendelet képezi.Dolores Jane Umbridgefőinspektor s.k.A bejelentés persze mindenkit megdöbbentett. Főleg azokat, akik most egy ilyenbe terveztek bele kezdeni...

-Szerintetek ki köpött?- kérdezte azonnal Ernie. Arca csupa idegességet suggalt. Épp emiatt nem akarta aláírni végül a papírt, mert fél, hogy kitudódik és oda a prefektusi címe.

-Fogalmam sincs, de azonnal beszélnünk kell a többiekkel, hogy mi lesz így- vágja rá Hannah is pánikolva.

Nekem gyorsan kellett gondolkodnom, még mielőtt más csoporttásainkkal összefutnánk.

-Egyébként a mi hatos barátságunk minek számít?- szól hirtelen elgondolkodva Justin.- Szervezetnek, egyesületnek, egyletnek, társaságnak, csapatnak vagy körnek?

-Kit érdekel Justin?- kérdez vissza Hannah értetlenül.- Öt éve legjobb barátok vagyunk. Nem fogok azért egyedül sétálgatni a suliban, mert Umbridge szemét szúrja az, ha hatan sétálunk együtt. Ezt csináljuk öt éve. Nekem aztán nem fogja megmondani, hogy emiatt gyanúsak vagyunk!

-Fogalmam sincs ki köpött- szólalok meg végül én is idegesen-, de ezt már akkor is végig csináljuk.

-Azért, hogyha elkapnak kirúgjanak?- kérdezi Zacharias lemondóan.

-Azért, mert Umbridge nem tehet nekünk keresztbe- sziszegem idegesen.- Ezt megfogjuk csinálni. Végig csináljuk. Gyakorlunk, edzünk, hogy jobbak legyünk. És nem fog minket megtalálni. Ha meg minden után is ránk találna... Akkor készüljön fel, hogy nem állok jót magamért.

-Huh- mondta döbbenten Justin.- Sejtettem, hogy nem keveled... Na de ennyire...

-Próbálja csak meg leállítani ezt- mondom a fejemet rázva.- Abban a pillanatban megkeserüli majd.

Harryékhez persze nem mehettünk oda azonnal, az túl feltűnő lett volna. Kerültük őket és csak a folyosón futottunk össze ,,véletlenül". Mint kiderült a többiek is kivannak bukva, de senki nem tudja, hogy kinek járt el a szája. Hermione szerint hatalmas pattanás kellett volna, hogy nőjön az arcára, ugyanis rontást tett a papírra, amit aláírtunk. Aki köp, annak lesz egy fej nagyságú barátja az arcán. Ám senkit nem láttunk ilyennel rohangálni az iskolában.

Viszont egyértelműen közölte Harry, hogy folytatni akarta. Nem csalódtam benne. Uygan úgy gyűlöli Umbridget, mint én. Vagy talán még jobban is. Úgyhogy nem volt kérdés, ott teszünk neki keresztbe, ahol csak tudunk. És kifogjuk játszani, ha az iskolában maradásunk is múlik rajta, akkor is.

Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]Where stories live. Discover now