Vacsoráig eltelt az idő pakolással, hisz elképesztő volt, hogy ebben a házban mennyi helyen szétszóródtak a dolgaim. Legfőbbképp talán Sipor miatt, aki szerintem élvezettel lopkodta tőlem a ruháimat, hogy aztán gonosz módon széthagyja őket.
Még vacsora előtt mindannyian a szalonba keveredtünk, hisz egy nagy nevetéssel vonzott oda bennünket valaki.
Értetlenül léptem be a szobába, mire Ginny nevetve tartotta fel egy alsó neműmet. Sikkantva rohantam oda hozzá, majd kikaptam a kezéből.
-Ez hol volt?!
-A kanapéban- nyerítette megállás nélkül, mire vörös arccal terültem el a kanapén.
-Megfojtom Siport- motyogtam a puha kárpitba.
Ginny csak nevetett tovább jóízűen, amikor a hármasunk is megérkezett a nevetésre, illetve sikításomra.
-Ti mit csináltok?- kérdezte értetlenül Hermione.
Föl se kellett rájuk néznem, tudtam jól, hogy mindannyian értetlenül néznek ránk. Én a kanapén, arccal lefelé, várva, hogy megfulladjak, Ginny pedig a földön elterülve, a szemét törölgetve a könnyektől. Nos... Érdekes látvány lehetett ez oldalról.
-Arabella...- sípolta Ginny már alig működő tüdővel.- Sipor... Sipor most... egy bugyit lopott Arabellától... ÉS A KANAPÉBA REJTETTE!
A többiek pár másodpercnyi döbbent szünet után szintén felnevettek.
-De hisz Sirius rengetegszer szokott ott ülni...- mondja Hermione még hangosabban nevetve.
Vörös arccal ülök fel a kanapén, gyorsan a zsebembe gyűrve a lopott ruhadarabot.
-Ha a kezem közé kerül Sipor- esküdözök a plafonnak.- Én már csak abban reménykedem, hogy a helyes keresztapánk ezt sosem látta...
-Helyes?!- kérdezi Hermione döbbenten.
-Mert... Ti nem láttatok róla fiatalkori képeket?!- kérem ki azonnal Siriusnak.- Nem láttátok milyen jól néz ki?
-Fúj, Arabella!- borzong meg Ginny.- Hogy lehetne már ő helyes?
-Rólam van szó?
-Vagy esetleg rólam?
Két szokásos pukkanás kíséretében érkeztek meg az ikrek, akik azonnal lecsaptak az aktuális témára.
-Most éppen inkább arról van szó, hogy milyen jól néz ki Sirius Arabella szerint...- motyogja elképeden Hermione.
-Ara...- nézett rám Fred úgy, mintha ürlény lennék.- Ugye nem akarsz Harry fogadott keresztanyja lenni?!
Elgondolkodva néztem magam elé, majd teljesen komoly hangnemben válaszoltam.
-Végülis egy évvel idősebb vagy Harrytől és Sirius csak olyan laza húsz évvel idősebb tőlem...
Az ikrek kérdés nélkül felkaptak egy-egy párnát és megállás nélkül püfölni kezdtek vele.
-NE. MERJ. ILYENEKRE. GONDOLNI!- ütlegelt egy szavanként George.
Sikítva kuporogtam a kanapén, miközben hagytam, hogy az elképedt ikrek komolyan vegyék a telejsen viccnek szánt mondatomat.
-Kiverjük belőled az apakomplexust!- folytatta Fred is az ütlegelést.
Úgy nevettem és visongtam, mint jó ideje még egyszer sem. A testem már ellenkezett emiatt a heves és új reakció ellen. A tüdőm kezdett minél kevesebb levegőt befogadni, miközben az oldalam már rendesen szúrt a nevetéstől.
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...