Kertelés nélkül ki tudjuk jelenteni, hogy eddig mindenki legrosszabb évkezdése az idei tanév. Ugyanis a tanárok teljesen ráálltak az RBF-re és innentől kezdve nem volt menekvésünk.
Piton az idei év első óráját máris úgy kezdte, hogy azonnal kijelentette, nem mindannyian leszünk a tanítványai jövőre, hisz borzalmasan rosszak vagyunk átlagban a tantárgyából. Itt főleg Hannah és Justin felé pislogott. Legjobb barátnőm pedig halvány mosollyal nézett a tanárunkra, aki igazából már egy jó ideje nem tud a kiváló jegyen kívül semmit sem adni neki, anniyra tökéletesek a főzetei. Meglepő fordulat volt ez mindannyiunk életében. Főleg ha belegondolok, hogy elsős évünk legelső óráján felakart robbantani, annyira nem érdekelte ez az egész.
De nem csak Piton volt ennyire rákattanva az RBF-re. Minden tanárunk ennek a lázában égett, legangyobb szerencsétlenségünkre. Úgyhogy úgy nézett ki már rögtön az első hetünk, hogy Binns professzornak esszéket kellett írnunk az óriások háborúiról, Piton egy negyven centis dolgozatot kell írnunk a holdkő használatáról, mellé Trelawney professzornak álmokat kellett gyűjtenünk, hisz ebben a tanévben ezekkel fogunk foglalkozni. És ez még közel sem volt a listám legvége...
A következő óránk órarend szerint a sötét varázslatok kivédése volt, amit úgy nézett ki, hogy a Griffendél házzal fogjuk végigszenvedni. És ez a szenvedős állításom nem is állt végül messze a valóságtól.
-Jó napot kívánok mindenkinek!- szólt Umbridge, miután bevonultunk a terembe és helyet is foglaltunk. Idén Hannahval úgy döntöttünk, hogy mindig leghátulra ülünk, a biztonság kedvéért. Meg igazából azért, mert rájöttünk, hogy hátul zavartalanul tudunk enni.
Néhány motyogva visszaköszöntünk az ismét rózsaszínbe öltözött asszonynak.
-Ajaj!- csóválta a fejét Umbridge.- Ez bizony elég soványra sikerült. Hangosan és érthetően mondjátok: ,,Jó napot Umbridge professzor!" Próbáljuk meg mégegyszer, rendben? Jó naot mindenkinek!
-Jó napot Umbridge professzor!- zengtük kórusba. Közben Hannah értetlen grimaszt küldött felém, amit ezesetben viszonoztam is neki.
-Így mindjárt más- bólintott negédes mosollyal Umbridge.- Nem is volt oylan nehéz, ugye? Most pedig pálcát a táskába, és pennát veszünk elő.
Azonnal megfeszült a testem erre a kijelentésre. Pálcát a táskába. Ezt még egy tanár se kérte tőlünk eddig, nekem pedig szabályosan rosszul esett ezt hallanom. Még álmomban is mellettem, szinte a keem ügyében van a pálcám. És hogy épp a sötét varázslatok kivédése órán kellene eltennünk azt...
Vonakodva bár, de végül engedelmeskedtünk. Umbridge a táblára koppintva szavakat varázsolt rá, amiktől még inkább elment a kedvem.
Sötét varázslatok kiévédése- Visszatérés az alapokhoz
-Ha jól sejtem, a sötét varázslatok kivédéséről szerzett eddigi ismereteitek meglehetősen rendszertelenek és hiányosak.- Az új professzorunk felénk fordult és összekulcsolta kezeit.- Évenként más tanár foglalkozott veletek, s közülük többen nem tartották magukat a minisztérium által jóváhagyott tantervhez. Ennek sajnálatos következményeként tudásotok messze elmarad az RBF vizsga évében elvárható szinttől. Bizonnyal örömmel halljátok, hogy a problémát orvosolni fogjuk. Idén már egy gondosan felépített, elméletközpontú, a minisztériumi elvekkel összhangban álló tanmenetet követve ismerkedhettek a defenzív mágiával. Kérem, másoljátok le az alábbiakat.
Elméletközpontú, a minisztériumi elvekkel összhangban álló tanmenetet követve... Nem, itt valami nagyon-nagyon nem stimmel.
A táblára koppintva a korábbi szöveg eltűnt és új badarságok vették át annak helyét. Ha ezt Mordon most látná, inkább kiszedné a varázsszemét.
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...