Nyár vége felé ellátogattak hozzánk Fredék szülei, illetve a család többi tagja, na meg a velük járó plussz két ember.
Harryt és Ront azonnal kezelésbe vette Fred és George, akik már mutatták is körbe nekik az üzletet. Mrs. Weasley ámulva nézte, hogy semirekellő fiai mit értek el eddig az életben. Én pedig magam mellé vettem Hermionet és Ginnyt, hogy végre női egyedekkel is körbe vegyem magam majdnem két hónap együtt lakás után Freddel és Georgedzsal.
-És tényleg itt élsz velük?- kérdezte hitetlenkedve Ginny, aki a nyár alatt még gyönyörűbb lány lett.
-Ja, fönt lakok, ezekkel az állatokkal együtt- legyintek Fredék felé, akik épp most jelentettek be a vásárlóknak egy új akciót a trágyabombákra.
-Jézusom- fintorgott Hermioen.- Képzelem, milyen lehet.
-Meglepően tökéletes- vágom rá, hogy ne nézze l ennyire a fiúkat, mire a lány zavartan pislog rám.- A fiúk hallgatnak rám és betartják a lakás szabályait. Tény és való, hogy a legtöbbször én főzök rájuk, mert nincs annyira jó érzékük a főzéshez, de mosni már réges rég egyedül mosnak. Amit kérek tőlük azt végül úgyis megcsinálják, nem kell miatta aggódnom. Csapatmunka az egész, mi pedig remek is csapatot alkotunk.
-Azta- ingatta a fejét elképedve Ginny.- Sosem gondoltam volna, hogy Fred és George megtanulja majd hogyan kell egy mosógépet használni.
-Mondok jobbat- hajoltam közelebb a lányhoz összeesküvő mosollyal.- Fred maga kért meg, hogy tanítsam meg rá. George pedig lelkesen mosogat a konyhában.
Ginny kacagva vágott a combjára, valószínűleg elképzelve a jelenetet.
Nagyon örültem, hogy újra láthatom a bohókás lányt, akivel mindig is felhőtlen volt a viszonyom. Vele sokkal jobban megértettem magam, mint Hermioneval, akit az utóbbi évek alatt inkább már csak kényszerből viseltem el, mert nagyon nem tetszett, ahogy az ikrekről vélekedik általában.
De sajnos Ginnyék nem maradhattak örökre, csak bevásárolni jöttek az Abszol útra, mert nem is olyan sokára iskola kezdés lesz. Én már megejtettem a bevásárlást, szinte rögtön az után, hogy megkaptam a vizsgaeredményekről szóló levelemet, ami mellé be volt mellékelve, hogy mik kellenek az idei tanévre. Egyszerű dolgom volt, hisz én csak kiléptem az ajtón is már előttem is volt minden. Imádtam az Abszol úton lakni, az egyik legjobb döntés volt életemben, hogy a nyaramat itt töltöttem.
Ginnytől megtudtam, hogy legnagyobb sajnálatukra Fleur, aki a Trimágus Tusán vett részt lassan két éve, összeházasodik legidősebb bátyjukkal, Billel. A lány ki nem állhatja a szőke franciát, aki nemrég költözött oda hozzájuk, mondván jobban megszeretné simerni esküvő előtt a családot. Mrs. Weasley mégjobban rühelli Fleurt, úgyhogy legfőbb kötelességének tartja, hogy Billt észhez térítse. Tehát Mrs. Weasley állandóan áthívja magukhoz Tonkst, akitől azt várja, Bill egyszer csak belé szeressen inkább és elhagyja a francia lányt, aki jelenleg félállásban dolgozik a Gringottsban.
Nem akartam őket elszomorítani, de tudtam jól, hogy a szívnek nem lehet parancsolni. Bill végül úgy is kitart majd Fleur mellett, hiába nem láttam személyesen a kapcsolatukat, az is elég volt, amit Ginny mesélt el. Esély nem volt rá, hogy Tonks végül elhódítsa Bill szívét, akár igykeszik, akár nem.
Ugyanis akármilyen meglepő, néha Tonksszal váltunk pár levelet. Először meglepett, amikor nyáron először kaptam tőle levelet, ahol megköszönte, hogy a minisztériumban nem hagytam, hogy meghalljon, bár valójában ez tőlem alapvető dolog volt, hogy mindenkiért kiálltam. Aztán válaszoltam neki, mire újabb levelet küldött, én pedig vissza neki. A levélváltások mindig jókedélyűek voltak, sőt, néha még komolyabb dolgokat is meglehetett beszélni az állandóan szétszórt nővel. Éreztem a leveleiben, hogy valami nincs rendben Tonksszal, így egyszer rákérdeztem, hogy mi a baj. Napokig nem jött levél, azt hittem inkább már nem is válaszol ilyen kérdésekre, amikor hirtelen megérkezett egy bagoly. A levelével. És nagyon úgy ézett ki, hogy nem Bill szívét igyekszik meghódítani, hanem egy másik férfiét, aki egyenlőre mindig visszautasította őt, mondván egyszerűen nem lehetnek együtt, a korkülönbség és sok-sok más ok miatt.
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]
Fanfiction!A TÖRTÉNET OTT FOLYTATÓDIK, AHOL AZ ELSŐ ABBAMARADT, CSAK ELÉRTEM A MAXIMÁLIS FEJEZET SZÁMOT OTT, ÍGY ÚJ ,, KÖNYVET" KELLETT MIATTA CSINÁLNOM! Amikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasle...