Köszönetnyílvánítás

751 81 31
                                    

Hát... Nem is tudom hol kezdjem, így hajnali három óra huszonnyolc perckor...

Mindenképp szeretném megköszönni nektek, hogy itt voltatok. Hogy támogattatok, erőt adtatok, inspiráltatok és motíváltatok. Ahogy ez a könyv maga, úgy ti is nagyon sokat jelentetek nekem az életemben. Úgyhogy elmondhatatlanul hálás vagyok nektek azért, hogy egy pár nappal a történet két éves évfordulója és 322 fejezet után most itt vagyunk. 

Tudom, hogy sajnos nem olyan befejezést kapott a történet, mint sokatok szerette volna. Viszont én azt szerettem volna, ha látjátok azt is, milyen könnyen össze tud omlani valaki élete és milyen sokat jelent az, ahogy megpróbálja azt mégis újra helyrehozni és nem adja fel az ember. Sokszor van, hogy nehéz időszakon megyünk keresztül, és lehet csak a sötétséget látjuk, viszont az égen mindig lesz egy csillag, ami fényesen ragyog, hogy utat mutasson.

Úgyhogy remélem nem bánjátok annyira ezt a befejezést, bár én őszintén megmondva napok óta csak bőgök írás közben. Nehéz volt átélni ezeket a pillanatokat, hogy tudtam, most valaminek vége lesz. 

De nem örökre... 

Úgyhogy remélem még találkozni fogunk az életben, és talán egy napon egy igazi, kiadott könyvemet is a kezetekben tudjátok majd tartani, ami épp olyan örömöket és csalódásokat okoz majd, mint ez a wattpadon megírt történet!

Úgyhogy örökké hálás leszek nektek, hogy itt kiforrhattam és megmutathattam mindent magamból, amit ti annyira nagyon megszerettetek ennek a könyvnek a formájában! 

Köszönök mindenkinek mindent!

A mielőbbi viszontlátásra!

Veled minden tűzijáték...2/2[Fred Weasley ff.]Where stories live. Discover now