Hikayemize tabii ki kaldığımız yerden devam edeceğiz ama 100. bölüme özel bir bölüm yazmak istedim.
Buraya kadar okuyan, bana desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ederim.
Yıllar önce bu mecrada okuyucu sayısı çok fazla ve aktif bir yazarken o zamanın hayat şartlarından kaynaklı hesabımı yok etmek durumunda kalmıştım.
Ne yalan söyleyeyim şimdi 28 yaşında biri olarak bu mecrada yazmaya yeniden başlamak beni çocukluğuma döndürdü.
İki arada bir derede birazcık kafam dağılır diye başladığım Wattpad serüvenime ikinci kitabımla devam ediyorum.
Maske - Pistlerin Sahibi kitabını beğenenler için de güzel haberlerim var.
Şu an için iki kitap olarak planladığım Maske'nin bir seri olacağını da buradan sizlere duyurmuş olayım.
Fakat üzülerek söylemem gerekir ki, bunun uzun bir süreç olacağını unutmayalım. Nitekim, bu kitap bittikten sonra daha bir sürü düzenleme yapacağımı daha önce de birçok kez belirtmiştim.
Öncelikle derin bir kendimi arayış sürecimde bu mecrayı kendimi gerçek yaşamdan bir nebze de olsa soyutlamak amacıyla indirip yalnızca okuma amacıyla kullanırken yazdıklarıyla hayatımı yeşerten bana ilham olan bir kadından bahsetmek istiyorum.
Kendisi bu işi profesyonelce yürüten kusursuz karakter analizleriyle kendi tasarladığı posterleriyle yazdıklarına can veren bir kadın... ezgi_caglar
Ayrıca kendisi çok nahif biri olmakla birlikte, bunca takipçisi arasından gelen tüm yorumlara da özenle cevap vermekte...Tabii ki, benim mini minnacık çekirdek okuyucu kitlemle yapmış olduğum övgüye de reklama da ihtiyacı olan biri değil amacım da bu değil zaten... Güzele güzel demedikten sonra, gönlümüzce iyi olan bir şeyi takdir etmedikten sonra insan olmanın ne önemi var değil mi yahu?
Siz siz olun dostlar, güzel bir şeyi takdir etmekten vazgeçmeyin. İltifat edene de güzel gelir, edilene de...
Ve bir de...
Bölümlerimde birden fazla kez kendisine teşekkür etmiş olsam da yinelemek istiyorum.
Uzun süre bölüm yayınlamadığımda beni merak eden, desteğini esirgemeyen, benimle bu süreci aynı heyecanla sürdüren biricik okuruma da teşekkür etmek istiyorum. nsamiloglu
Sağlıcakla kalınız efendim... Keyifli okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKE - Pistlerin Sahibi (TAMAMLANDI)
Adventure"On dakikaya oradayım." "Ben temiz demeden gelme. Kendini riske atma. Duydun mu beni? Lilya?" Cevap vermeden kulaklığıma basarak görüşmeyi sonlandırmıştım. Kanım kaynıyor, direksiyonu kavrayan avuçlarım kaşınıyordu. Ağzım kulaklarımda, keyfime ise d...