"Ben hala Joker'le konuşmamız gerektiğini düşünüyorum." demişti Kurt.
"Abicim, Joker yarışları bırakalı yüz yıllar oluyor. Adamın torunları var be!" diye itiraz etmişti Damat.
"Ne torunu? Adam benden üç beş yaş büyüktür en fazla. Sen de ne yaptın be Damat?" Minik, yaş konusunda gelen eleştirilere cevap vermişti.
(JOKER)
"Tamam abicim, zaten sen kendini genç mi sayıyordun ki?" Damat daha cümlesinin sonunu getiremeden Minik, Ceren'in sırtına doğru attığı kolunu çekmiş doğrularak Damat'ın ensesine geçirmişti.Damat, acıyla ensesine gelen darbeyle birlikte ahlarken, "Bence Joker'le konuşmalıyız. Yarışmayacaksa bile kalkıp bunların böyle de bir planı varmış, diye bizi satmaz." demişti Sezi.
"Arkadaşlar, Joker güvenilir bir adam. Sezi haklı, yarışmasa bile bizi satmaz. Bizim de yok torunu vardı, yok bilmem neydi diyerek burun kıvırma lüksümüz yok zaten." Gözlerim dostlarımın üzerinde gezinmişti. "Joker'i oylamaya sunuyorum. Teklif götürelim diyenler?"
Sorumla birlikte Minik, Sezi, ben ve Kurt el kaldırmıştık. Pençe ve Damat kaldırmamıştı.
"Açıkçası ben pek Joker'i tanımıyorum. Beni olumsuz değil çekimser sayın." diye açıklamıştı Pençe kendini.
"Kurt ve Minik siz toplantıdan sonra Joker'le görüşmeye gidin. Yerini yurdunu biliyorsunuz. Kimseye görünmeden, dikkatli dikkatli, ona göre." Ben çocuk azarlar gibi işaret parmağımı sallarken onlar da tamam anlamında kafalarını sallamışlardı.
"Bir diğer isme geçiyoruz." diyerek yeniden dikkatlerini vermeleri için ellerimi çırpmıştım. "Fukara?" Bir anda ismi okuyunca kaşlarım çatılmıştı. Dostlarımın kağıtlara yazıp verdikleri isimler arasında Fukara da vardı. "Siz ciddi misiniz? Fukara yazan kimdi?"
"Fukara mı?"
"Kim yazdı lan bu iti?"
Kurt çekinerek el kaldırmıştı. "Ya tamam kızmayın önce bir dinleyin." Sezi, yanındaki yastığı Kurt'a fırlatmıştı. Kurt, Sezi'nin ona takılması hoşuna gitse de boğazını temizleyip açıklamaya başlamıştı. " Fukara gerçekten yarış sırasında çok gıcık bir insan olabiliyor, kabul ediyorum fakat onunla çok eskilere dayanan bir arkadaşlığımız olduğunu da biliyorsunuz. Ayrıca bana bir can borcu olduğunu da biliyorsunuz..."
Kurt'un sözünü kesmiştim. "Sana iyilik borcu olabilir ama bize yok. Nitekim, birçok yarışta da bizi sevmediğini çok net gördük." Fukara, Kurt'un gerçek kimliğini bilen nadir insanlardan biriydi. Kurt daha Maske'ye katılmadan öncesinden, sokaklardan tanışıyorlardı.
Kurt bir anda ayaklanmıştı. "Bu adamın kimliğimi bilmesine rağmen ve Lilya'nın dediği gibi Maske'den zerre haz etmemesine rağmen kimliğimi şu ana kadar açık etmedi farkındasınız değil mi? Bu bile güvenebileceğimiz anlamına gelmiyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKE - Pistlerin Sahibi (TAMAMLANDI)
Adventure"On dakikaya oradayım." "Ben temiz demeden gelme. Kendini riske atma. Duydun mu beni? Lilya?" Cevap vermeden kulaklığıma basarak görüşmeyi sonlandırmıştım. Kanım kaynıyor, direksiyonu kavrayan avuçlarım kaşınıyordu. Ağzım kulaklarımda, keyfime ise d...