Resmen yarışa saatler kalmıştı. Son hazırlıklar yapılıyordu. Son kez arabamın her yerini kontrol etmiştim. Heyecanlı ve bir o kadar da endişeliydim. Kimse bana ne fikir bulduğumu sormamıştı. Hatta sormamaları için de dua ediyordum. Kalkıp hiçbirinin yüzüne lideriniz fikir bulamadı, diyemezdim. Resmen köşe kapmaca oynuyordum dostlarımla.
Tamirhanenin demir kepengi vurulduğunda Minik ve Yekta kepengi açmıştı. "Selam millet. Hazır mısınız?" Timuçin bu sefer arabayla gelmişti. Timuçin'in her zamanki kıyafet stilinden eser yoktu. Bizim gibi simsiyah giyinmişti.
"Çok heyecanlıyım Tim." Ceren öne atılıp Timuçin'le kucaklaşmıştı.
Ceren'den ayrıldıktan hemen sonra Timuçin, Yekta'ya bakmıştı. "İsteklerin bagajda." Yekta, Timuçin'le tokalaştıktan sonra bagaja yönelmişti. Bagajdan bir kutu çıkarıp kendi arabasının bagajına yüklemişti. Her ne karıştırıyorlarsa da bir fikrim yoktu.
"Vay canına!" Timuçin, Kurt'un arabasına yanaşmıştı. "Bu kadar kısa süre içinde mükemmel bir iş."
"Sağ ol. Sen de mi geleceksin?" Kurt'un çatık kaşları biraz da olsa yumuşamıştı.
"Sizi yalnız bırakacağımı sanmadınız herhalde."
Tamirhanenin kepengi yeniden vurulduğunda bu sefer gelen Semih'ti. "Selam!"
Minik ve Ceren son hazırlıklarını da tamamladıktan sonra yeniden yanımıza gelmişlerdi. Damat ise bir köşede hala telefon trafiğiyle uğraşıyordu. Pençe son kez Sezi'nin onun için oluşturduğu üç boyutlu görseli tabletinde inceliyordu.
Timuçin tüm bu kargaşanın ortasında öylece duran beni fark etmişti bile. Gözlerimiz buluştuğunda göz kırpmıştı. Ona karşılık olarak yalnızca omuzlarımı silkmiştim. Timuçin, Yekta dışında herhangi bir fikrim olmadığını anlayan ikinci kişi olmuştu. Ne güzel... Dostlarım ise bana öyle güveniyordu ki, benim bir fikir bulamamış olmam akıllarının ucundan dahi geçmiyordu.
Sezi, koşturarak Timuçin'in yanına gelmişti. "Neredeyse unutuyordum. Lilya sana da vermemi istedi." Timuçin Sezi'nin elinden aldığı maskeye birkaç saniye bakmıştı.
"Benim için ne büyük bir şeref... Demek bir gecelik de olsa ben de Maske olacağım. Nasıl yakıştı mı?" Timuçin beklemeden kafasına maskeyi geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKE - Pistlerin Sahibi (TAMAMLANDI)
Macera"On dakikaya oradayım." "Ben temiz demeden gelme. Kendini riske atma. Duydun mu beni? Lilya?" Cevap vermeden kulaklığıma basarak görüşmeyi sonlandırmıştım. Kanım kaynıyor, direksiyonu kavrayan avuçlarım kaşınıyordu. Ağzım kulaklarımda, keyfime ise d...