MASALIN SONU

42 6 3
                                    

Aklım salondaki dağınıklığı reddetmeye çalışıyordu. Yanlış görüyor olmalıydım. Hızlıca diğer kameralara geçmiştim. Yekta'nın odasında birileri vardı. Dikkatlice baktığımda Yekta, siyah ipek çarşafların üzerinde bir kadının belinden c şeklinde sarılmış ve uyuyordu.

Kamera görüntünün yanlış gösterdiğini düşünmüştüm. Hayır böyle bir şey mümkün değildi. Çıplak bir şekilde yattığı kadınla aynı benimle yattığı gibi yatıyordu. Monitörü kapatmıştım. Yeniden açtığımda beynimin bana oynadığı bir oyun olduğunu anlayacaktım.

Değildi... Bir oyun değildi. Gerçekten de Yekta bir kadına sarılmış yatıyordu. Kamera görüntülerini Yekta'nın benim evimden çıktığı saate kadar sarmıştım. 

Yekta eve geliyor, radyoyu açıyor, aynı benimle yemek yaptığı şekilde şarkılara eşlik ederek yemek yapıyordu.

Daha sonra kapı çalışıyordu. Koşarak kapıyı açıyor ve görüş açısına elinde valiziyle Ceren giriyordu. Beynimden aşağı kaynar sular dökülüyordu. İzlemeye devam ediyordum...

Birlikte mutfağa geçiyorlar flörtleşerek, şakalaşarak yemekleri tabaklara koyuyorlar, romantik mumlar eşliğinde yemeklerini yiyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birlikte mutfağa geçiyorlar flörtleşerek, şakalaşarak yemekleri tabaklara koyuyorlar, romantik mumlar eşliğinde yemeklerini yiyorlardı. Yekta aynı bana dediği şeyleri söylüyor, aynı bana ettiği iltifatları ediyordu.

Birlikte film izlemek için koltuğa geçiyorlar, bizim izlediğimiz aşk filmini izliyorlardı. Yekta, beraber izlerken filmi durdurduğu yerde durduruyor ve Ceren'i kucağına alıyordu. Kalçalarını kavrıyor ve sanki hayatında hep bu anı bekliyormuşçasına şehvetle karşısındaki kadının dudaklarına yapışıyordu.

Deli danalar gibi öpüşürken bir anda kadının üzerindekileri çıkarıyor, göğüslerini yalamaya başlıyordu. Kadının boğazından çıkan iniltiler odamı doldururken hala gördüklerimin bir kabus olmasını umuyordum.

Kadını salonun ortasında çırılçıplak bir hale gelinceye kadar soymuş, bedeninde dokunulmadık yer bırakmamıştı. Aynı beni ilk gecemizde taşıdığı gibi Ceren'i kucağına almış ve yatak odasına götürmüştü. Ceren'in soğuk zemine değmesiyle diken diken olan göğüslerini yalamış, vajinasına doğru eğilmişti. Bir süre kadının bacaklarının arasında oyalandıktan sonra Ceren'le aynı hizaya gelmiş ve altında kıvranan kadının arzularını dindirmek için hamlesini yapmıştı.

Gözlerimden akan yaşlar klavyemi ıslatıyor, zangır zangır titriyordum. Görüntüler bitmemişti, devam ediyordu. Saatlerce sevişmişlerdi. Kamerayı ileri sarmıştım. Saatler sonra hala kadın inlemeye devam ediyordu.

Kadını domaltmış, kendisi de ayaktaydı. Nefessiz, hissiz bir şekilde izlerken o aşık olduğum gözleri bir anda beni bulmuştu.

Nasıl yani? Doğrudan kameraya bakıyordu. Nefes nefese bir halde, otomatikleşmiş hareketlerle altındaki kadına değil, doğrudan kameraya gözlerini dikmişti.

MASKE - Pistlerin Sahibi (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin