Part III.

88 1 0
                                    

Pohled Nikol
---------------------
U Calina jsme byli asi za 10 minut, strašně jsem se na něj těšila protože jsem ho dlouho neviděla, měla jsem teď hodně věcí na zařízení, a kluci jsou skoro pořád jenom ve studiu, ( a jenom mezi námi, Petr už mi začal docela lézt krkem když jsem byla pořád jen s ním)
Došli jsme před dům kde Calin bydlí, Petr mu zavolal že jsme tu aby nám otevřel.
Vešli jsme do domu a vyjeli výtahem do 7. Patra.

"Čau Nikolko, bál jsem se o tebe, kde jsi takovou dobu byla!!??"

Jo, fakt pěkný přivítání po asi dvou týdnech co jsme se neviděli, a to "Nikolko" si mohl taky odpustit, nesnáším když mi tak někdo říká a on to ví. NEJMENUJU SE TAK! JASNÝ!!!?

"Ahoj Calinko, já vím že jsem úžasná ale nemusíš se bát, šla jsem jen pomalu"

No co, přece ho tu hru nenechám hrát samotného, a moc dobře vím jak nesnáší když mu říkám Calinko.

Calin na mě hodil vraždící pohled ale nevydržel to a začal se smát.

Když už pánovi konečně došlo že se mnou nemá šanci, objal mě a pustil nás dál.
Jelikož Calin nějak obrovskej byt nemá, a má jen jeden pokoj pro hosty, máme s Petrem pokoj společnej.
Tak snad to nějak přežiju, o to že tam bude se mnou mi nejde, to mi nevadí, ale Petr se strašně roztahuje a CHRÁPE!! To bude ještě něco, ale pořád lepší než být doma s fotrem.

Šla jsem teda do pokoje si vybalit těch pár věcí co mám, Petr už to měl samozřejmě hotový tak hrál mezitím s Calinem fifu.
Vybalila jsem si a šla za klukama, ani jsem se tam nemusela kouknout a vím že Petr asi hodně prohrává, došla jsem za nimi a oni si snad ani nevšimli že jsem přišla, tak jsem toho trochu využila, sice mě Petr asi zabije když už je tak dost nasranej, ale co už, za to to stát bude.
Pomalu jsem se k Petrovi přibližovala aby si mě nevšiml, moc nenápadná jsem asi nebyla protože Calin si mě všiml tak jsem jen na něj ukázala prstem přes pusu aby mlčel a doufala že o mně neví Petr, vypadalo to že o mně opravdu neví, asi ho objednám na ušní, protože já opravdu neumím být potichu a taky jsem se ze všech sil snažila zadržet smích a Calin taky.
Petrovi jsem dala rychle ruce před jeho oči a u toho zaječela (prostě takovej ten normální zvuk co děláme když chceme někoho vystrašit, chápem se) a pak ho začala lechtat
"KURVA!!" Asi se lek bych řekla.
A byl naštvanej protože jsem mu zkazila hru, ale tak co, stejně prohrával a už by to nezachránil.
Já jsem jen sotva popadala dech a nemohla jsem se přestat smát jak postižená a Calin to samí.
"Tak seš postich ty vole!!!??
Vypadlo z Petra po dlouhé chvíli kdy jsme se jen smáli.
"Co se smějete jak dementi!? Posral jsem to kvůli tobě"
Chtěl hrát naštvaného ale na konci věty už to nevydržel a smál se taky.
"Jak posral??! Vždyť bys už stejně nevyhrál, byl si v prdeli celou dobu"
Zapletl se do nás po chvíli i Calin.
Petr už to nevydržel a skočil na nás a začal nás lechtat a Calina i trochu mlátit (neumím se moc dobře vyjadřovat, prostě kamarádská rvačka) a u toho jsme se smáli všichni tři jak dementi.

******
Byl už večer a Calin dostal nápad že půjdeme do klubu, Petr samozřejmě souhlasil, kdyby nešel tak by to nebyl Petr.
"Kluci sorry ale já nepůjdu není mi moc dobře"
Dobře mi bylo ale opravdu se mi nechtělo a kdybych nezalhala tak by mě donutili a skončilo by to tak že bych jít musela.
"Okey, tak ať ti je co nejdřív líp, zvládneš to tady sama?"
Ptá se starostlivě Petr.
"Jasně že to zvládnu, umím se o sebe postarat. Tak už jděte a užijte si to, a né že přijdete ve 4 ráno úplně na šrot jasný" řeknu jim a u toho se celou dobu směju.
"Jasně mami, čau"
Řekli oba na ráz a s tím za sebou zavřeli dveře.

No celej byt mám pro sebe, co budu dělat?
Jdu do kuchyně a doufám že tam Calin něco má protože jsem měla docela hlad tak jsem chtěla něco uvařit a mohli by to kluci mít i zítra k obědu.
Nakonec jsem udělala jen těstovinovej salát s tuňákem. Najedla jsem se šla do koupelny se rychle osprchovat, udělat hygienu a šla spát protože už jsem byla dost unavená.

-----------------------
Po dlouhé době další kapitola🥳🥳
Chtělo by to něčím okořenit, nemyslíte😝

Teď zase tak 3-4-5 dní nic asi nevyjde, jsem na dovolený v Krkonoších. Ale co se bude v další kapitole dít už mám vymyšlený takže napsat to nebude tak dlouho trvat, ale můžete se těšit.❤️

sibling love/ Stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat