Pohled Nikol
--------------------
Přijeli jsme kolem 4 hodiny odpoledne, všichni jsme si sundali boty a Petr hned padl na gauč."Tak cos vyváděl ty stříbrno vlasej debílku, měli jsme o tebe strach"
Jestli o tom řekne ještě slovo tak tu moldavskou palici přetrhnu
"Caline!"
Na něj prostě nic jinýho než lehké zařvání nefunguje
Jak se Calin lekl tak sebou lehce škubl a podíval se na mě se šokem v očích.
No jo, kdyby pro jednou držel hubu, tak by se mě vůbec nemusel leknout."Nee, to je dobrý Niky, já ani nevím co bych vám měl říct"
V jeho hlase bylo slyšet že nám to chce říct, ale bojí se. Celou dobu se díval jem na své prsty v klíně se kterýma si různě hrál.
Po chvilkovém tichu, kdy jsme se Na petra s Calinem jen dívali a čekali jestli něco řekne nebo ne, z něj nakonec něco vypadlo."V ten den v tom klubu jsem se hrozně nudil, vy jste tam jen seděli a nic nedělali"
U téhle věty najednou zvedl pohled na Calina.
"A ty víš že já prostě musím furt něco dělat, hlavně když jsem zlitej, tak jsem se zvedl a chtěl se jít bavit bez vás, šel jsem někam do zadní části klubu když mě najednou zastavil
Nějakej kluk, nabízel mi nějaký pilulky, už si úplně nevzpomenu co to bylo, asi extáze.""A jak vypadal ten kluk?"
Zeptala jsem se radši kdyby jsme ho někde viděli, tak aby jsme se ujistili že už mu nic nabízet nebude.
"Krátký hnědý vlasy, docela vysokej, mám pocit že měl i nějaký tetování na obličeji, přišlo mi že ho odněkud znám. No prostě jsem si ty prášky od něj vzal šel na hajzl a tam se sjel."
Jak si nemůže být jistej jestli měl na obličeji tetování? Vždyť se mu na něj snad musel podívat neee.
Dál už jsme to neřešili bo jsem byla už docela unavená a kluci šli hrát nějakou hru na PlayStation.
Tak jsem se šla podívat do kuchyně co tam je, abych mohla něco uvařit k večeři. No samozřejmě že tam bylo úplný hovno, takže jsem musela ještě do obchodu. Protože jsem vypadala jak strašák, šla jsem ze sebe udělat trochu člověka. Šla jsem první do koupelny kde jsem si rozčesala vlasy a trochu nalíčila, to trochu znamená řasenka, linky, třpytky v koutku oka a lesk. Nikdy jsem se moc nelíčila. Namalovat se mi trvalo asi 20 min, hlavně kvůli těm linkám, ale většinou mi trvají dýl, takže jsem byla překvapená že jsem byla hotová takhle rychle.
Když jsem vylezla z koupelny šla jsem do pokoje vybrat nějakej jednoduchej outfit, nakonec to vyhrálo zelený tričko s dvacet sedmičkou od Petra, od koho jinýho taky, modrý volný kraťasy a Adidas Samba boty, a samozřejmě obyčejný bílí ponožky.Takhle to vypadalo:
Ještě před odchodem jsem se zeptala kluků na co mají chuť a odpověď byla samozřejmě "nevím, je nám to jedno", normálně mám teď chuť to napsat na papír a dát jím to na talíř fakt že jo.
No nakonec jsem se rozhodla že udělám rajskou podle babičky receptu, protože je to docela rychlí jídlo a aspoň Calin zjistí jak skvěle jsme se s Petrem u babičky vždy měli, bo její rajská je ta nejlepší.V obchodě jsem už asi 20 minut a jdu teď pro knedlík, protože domácí se mi opravdu dělat nechce. Natahuju se do regálů když do mě najednou vrazí pro mě neznámá osoba, hnědovlasý kluk s tetováním na obličeji?
"Jee, pardón slečno"
Že by to byl ten kluk o kterým mluvil Petr?
Už jsem měla vše potřebné nakoupené a šla jsem k pokladně kde jsem čekala ve frontě asi 10 minut, neskutečný kolik lidí chodí v půl 6 večer nakupovat.
Naštěstí šalina přijela tak do 5 minut, takže jsem byla doma rychle.
Calinovi jsem vzala ze skříňky klíče takže jsem nemusela ani zvonit, odemkla jsem a vešla do bytu kde jsem si sundala boty a šla do kuchyně, ti dva si snad ani nevšimli že jsem vůbec někde byla, samozřejmě že pořád něco hrály a řvaly u toho.
Hned jsem se pustila do vaření, a jak jsem říkala měla jsem to hotové hned, asi za půl hodiny. Nandala jsem sobě i klukům a dala na stůl, když jsem ty dva zavolala tak moc nadšeně nevypadly že museli ukončit tu blbost, ale tak nemuseli dostat jídlo žádný že jo.
Všichni jsme se v klidu najedli a Calin s Petrem šli opět do obýváku, ale tentokrát nešli hrát ale jen o něčem kecali, což jsem se divila, já mezitím umyla všechno nádobí a následně uklidila zpět do skříněk kam patří. A rovnou uklidila celou kuchyň. Po úklidu jsem šla do koupelny se vysprchovat, sundala jsem ze sebe všechno oblečení a vlezla si pomalu do sprchy a nechala teplé kapky vody stékat po mém těle.
Užívala jsem tu příjemně teplou vodu dokud mi někdo nezačal klepat na dveře..."Dělej prcku, nejseš v tom bytě sama"
Takže buď neví že je v tomhle bytě ještě jedna koupelna, a nebo si ze mě dělá jem prdel, ale řekla bych že spíš to druhý, typickej Petr.
To mě teda donutilo ze sprchy vylézt, hodila jsem na sebe pyžamo, což je vlastně jen Petrovo starý triko a kraťasy a šla si rychle vyčistit zuby a odlíčit se.
Když jsem vylezla z koupelny tak samozřejmě tam nikdo nebyl, já ho fakt zabiju.Byla už jsem dost unavená tak jsem šla do mého pokoje zavřela za sebou dveře, a rovnou jsem do té postele skočila.
Na pár minutek jsem si ještě vzala do rukou knihu a četla si.
Po asi 20ti stránkách jsem jí odložila a spokojeně upadla do říše snů----------------------------
Po fakt dlouhé době další kapitola.
Omlouvám se že tak dlouho nevyšla ale teď kvůli škole na psaní vůbec není čas, ale budu se snažit aby kapitoly vycházeli co nejčastěji