Ježiši zase tenhle!? Co on chce? Proč by zrovna psal mně.?
Ještě celá rozespalá odemknu mobil a najedu na instagram na náš chat.
goldcigo: Ahoj, ty jsi sestra steina nee?
Nikölet_adamk: ahoj? Jo jsem, potřebuješ něco?
Říkala jsem si jestli nechce abych něco vyřídila Petrovi.
goldcigo: Říkal jsem si jestli by jsme si někam nezašli, poznat se?. Vypadáš jako fajn holka.
Co jsem to právě přečetla?!!?!??!
Nikölet_adamk: ehm... Asi, klidně
Vážně jsem souhlasila?!?
goldcigo: Fajn, máš čas třeba v úterý? V 18:00 v Cafe momenta?
Nemám ponětí kde to sakra je.
Nikölet_adamk: jo, to můžu, budu se těšit
BUDU SE TĚŠIT!?!? Seberte mi ten mobil někdo sakraa
goldcigo: super, taky, pa
Pa??
Okey, tak tohle bylo divný.
Mobil jsem teda odložila na noční stolek a šla jako každé ráno do kuchyně kde zatím nikdo nebyl, kluci ještě asi spali tak jsem si udělala jenom rychlou snídani, nějaký müsly s jogurtem a šla do obýváku si k tomu pustit potichu písničky.
A o té konverzaci s Dominikem jsem se rozhodla klukům radši neříkat, a to že spolu jdeme někam, vlastně ani nevím kam, nikdy jsem tam nebyla, to už vůbec ne, asi to tak bude lepší.Zrovna mi hrál "Play time", když v tom zrovna přišel samotný tvůrce písničky.
"Dobré ráno Růženko, vyspinkaná?"
No co, prostě mě to baví ho srát hned po ránu.
"Hmmm.. fakt skvěle když tvůj povedenej bratříček vedle chrápal že jsem si myslel že má vzteklinu"
Ještě že mám pokoj na druhý straně.
Petr přišel asi až v 11, ještě aby přišel dřív když ještě v 1 ráno řval do mobilu.
Celej den jsme pak nic nedělali, jen jsme koukali na nějaký filmy a byli jsme se projít bo jsme ještě z toho bytu za poslední 3 dny skoro nevylezli, a večer jsme byli zase každej zvlášť ve svých pokojích.
______________________Dneska jsem se probudilo docela pozdě, asi v půl 11, a den my začal fakt skvěle, když jsem si všimla kdo mi napsal.
_.Ade_.lka vám poslal/a zprávu
Áďa je moje nejlepší kamarádka z dětství, a vlastně dá se říct i Petra, bo kdo se chce bavit se mnou tak prostě musí i s Petrem.
Vlastně jsme spolu chodily do školky, takže kamarádství už 16 let.
Ale její táta se po rozvodu odstěhoval do Ameriky a Áďa musela s ním._.Ade_.lka: Ahoooj kočko❤️❤️
Nikölet_adamk: Ahooj❤️
Samozřejmě že jsme si psaly i jindy, vlastně si píšeme pořád, ale vždy to vypadá jak kdyby jsme si nepsali aspoň rok.
_.Ade_.lka: Mám skvělí zprávy čiči😍
_.Ade_.lka: Před chvílí jsem přiletěla, a už jsem na cestě do Brna🥳😍❤️
Ježiši jak já jsem byla nadšená!!! Neviděli jsme se celej rok.
Nikölet_adamk: Si děláš prdel😍
_.Ade_.lka: hele, v Brně budu tak za půl hodiny, nechceš se třeba v 13:00 sejít v naší kavárně, a vem i Petra jestli bude chtít.
Nikölet_adamk: určitě, a Petr půjde možná taky, a jenom že teď bydlíme u Calina jak jsem ti o něm už několikrát říkala, mohl by jít taky a konečně by jste se seznámili.
Přece toho našeho moldaváčka nenecháme samotného. A moc dobře vím že oba se rádi seznamují s novými lidmi, tak proč ne seznámit zrovna je.
_.Ade._lka: Jasně, ráda ho poznám❤️
Tak v jednu v kavárně, papaNo nebudu lhát, těšila jsem se jak malí dítě na Ježíška.
Hned jsem to samozřejmě musela jít oznámit klukům.
Vyletěla jsem z pokoje jak veverka po kafi a šla se podívat jestli už jsou vzhůru.
Šla jsem se podívat do kuchyně, kde ale nebyli, tak jsem šla do obýváku kde Petr ležel na gauči a Calin seděl v křesle a oba koukali do mobilu."Heej, dementi, mám skvělou zprávu"
Oba se mě lekli až poskočili.
"Co děláš vole, ti skončili krámy nebo co"
Haha, fakt vtipný Petře.
"Haha, hrozně se směju, Áďa je v Brně vole, debile"
"No nekecej, bomba ty vole,
Petrovi se taky hned rozzářily oči, přece jenom jí má taky hrozně rád jako kamarádku.
Jenom Calin byl trochu mimo
"Jaká Adéla?"
"Kámoška z dětství která bydlí v Americe" odpověděl hned Petr
"Domluvili jsme se na 1 hodinu odpoledne do kavárny, jdete taky?"
Petr neváhal a s radostí zakýval na souhlas.
"Tak jako jestli můžu tak rád se seznámím víš co"
No co jsem říkala, Áda a Calin by se bavili hned s každým.
Už je 12 hodin, takže by bylo asi na čase se začít připravovat, šla jsem teda do koupelny si rychle umýt vlasy a vyfénovat, a udělat si rychlej jednoduchej make up.
Vlasy už mám umytý i suchý a na obličej jsem si dala jen make up, korektor, trochu bronzeru a tvářenky, a světlý oční stíny.
A teď přišel ten problém, oblečení.
Nakonec jsem teda vybrala černý kalhoty a bílej top.Už všichni 3 jdeme směr kavárna a nemohla jsem se dočkat až jí konečně zase uvidím.
Jsme už jen kousek a já jí už vidím, okamžitě jsem se za ní rozběhla a padla jí kolem krku
"Ahojjj kočko"
"Ahojjj"
Nevěřila jsem tomu že jí zase můžu pořádně obejmout.
Mezi tím co jsme se navzájem mačkali došli i kluci."Ahooj prcku"
Prvním jí pozdravil Petr, a taky se objali.
"Ahoj já jsem Calin"
"Já Adéla"
A nakonec se seznámil i Calin.
V kavárně jsme proseděli celý odpoledne a kecali o všem možným, jak se klukům daří s hudbou, jak se Ádě daří v Americký škole atd... Ale hlavně drby, ty nesměli chybět.
Nakonec jsme domů přišly až v 7 večer, ano, opravdu jsme tam byli takhle dlouho, takže jsem jen hodila sprchu a šla do pokoje a kolem půlnoci jsem usla.
----------------------
Docela random kapitola, ale nevěděla jsem co psát mezi tím než se sejde s Dominikem😭