1.rész

11.7K 533 19
                                    

Egy csodálatos napra ébredtem. A hajnal sugarai bevilágítottak a szobám ablakán és pont az ágyamra sütöttek. Kellemes madárcsiripelés csapta meg fülem amire felkeltem. Ránéztem az órámra amely 08:22-t mutatott. Elvettem a telefonom az éjjeli asztalkámról és megnéztem az értesítéseim. A legelső amin megakadt a szemem az egy esemény volt. "Holnap Shawn Mendes koncert!"...nos igen mivel végre 16 éves vagyok a szüleim elengedtek a koncertre. Gyorsan dobtam egy SMS-t Samantha-nak a legjobb barátnőmnek,hogy jöjjön át,hozzon pénzt és menjünk a plázába venni valami szép ruhát. Nem vagyok az a plázacica fajta akinek 10 cm-s magassarkúk kellenek...inkább a sportcipők és sportos cuccok.
Mire átért Samantha én is felöltöztem...semmi extra nem volt rajtam...egy fekete cicanadrág és egy világoskék póló. Cipőnek pedig a fehér-szürke Airmax-et választottam.
Mikor belépett Samantha a házba pont reggeliztem így Őt is megkínáltam a lekváros palacsintából. Miután befejeztük a reggelit elindultunk a pláza felé.

-Szerinted milyen ruhát vegyek majd?-kérdeztem Samantha-t kíváncsian.

-Szerintem valamilyen szaggatott farmer jól állna neked...egy fekete ráfeszülős póló és rá valamilyen szép ing. Cipőnek meg valamilyen Converse.-mondta Samantha. Hát igen Ő eléggé szakértő ezen a téren.
Elbeszélgettük az időt majd megvettük a ruhákat...Egy fekete szaggatott farmert vettem,melléje egy fekete póló és egy piros-fekete csíkos ing.

-Samantha!-suttogtam a cipősbolt előtt elmenve.-Nekem nincs pénzem Converse-re...

-Nem baj nekem van egy fehér...majd kölcsön adom-mosolygott. Visszamosolyogtam rá.-Na de én magamnak még egy jó cuccot sem kaptam.-szusszant fel Samantha.

-Gyere menjünk be ebbe!-mutattam rá egy üzletre. Bementünk és Samantha egyből nekifutott egy pólókból álló sornak.

-Nézd!-mutatott egy terepzöld pólót.

-Háááát...-néztem picit furin rá.-Gyere nézd!-mutattam egy fekete karcsúsított inget. Míg felpróbálta én kerestem egy fekete szoknyát melléje majd benyujtottam a fülkébe. Mikor kijött megláttam és egészen jól összeállítottam ezt neki. Ezeket megvéve vettünk még melléje egy fekete harisnyát majd elmentünk hozzánk.
Már délután 5 óra volt. Kajáltunk valamit és elment Samantha tusolni és hajat mosni. Addig én beállítottam az ébresztőt,hogy holnap véletlenül se aludjak el... Mikor kijött a fürdőből én elmondtam,hogy elmegyek fél órára futni kicsit. Ő bólintott majd lement a nappaliba és elkezdett TV-t nézni. Picikét fújt a szél így egy vékony pulcsiba és edzőnaciba mentem futni. Ahogy futottam hirtelen egy nagy sötétkék pulcsis alak nekem jött. Kapucni takarta arcát majd hirtelen hátra fordult és rám nézett.

-Ne haragudj!-mondta rekedtes hangján majd mikor kicsit jobban belestem a kapucni alá megláttam Őt...Shawn Mendes-t!!! A hangja élőben még aranyosabb mint videókban vagy a TV-ben...

-Na de most mennem kell! Még találkozunk!-megsimította vállam majd gyors léptekbe elviharzott. Nem is tudom mennyi ideig álltam ott mozdulatlanul de akkor kaptam észbe mikor elkezdett esni az eső. Gyorsan hazasprinteltem és lerohamoztam Samantha-t...sikítva beszéltük ezt a témát majd elhatároztuk,hogy elmegyünk aludni mert holnap hosszú napunk lesz...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now