Shawn szemszöge
Október 12.
-Készen állsz tesó?-veregette meg a vállam Cameron.-Hú srácok nagyon izgulok-álltam a tükörbe majd csak meredtem magam elé.
-De hisz szereted a csajt, akkor meg minek izgulsz?-nyugtatgatott Aaron.
-Persze, ő életem szerelme-fordultam a fiúkkal szembe.
-Csak nehogy megbánnd! Minden csaj más a házasság után. Ha pedig nem most akkor majd a gyermek után. Mondom én!-mondta Nash.
-Aha és ezt te honnan tudod ilyen jól-álltam vele szembe.
-Sok ilyen filmet láttam-fogta meg a vállam.
-Ideje menni!-szólt Aaron majd elindultunk a tengerparta, az oltár felé.
A srácok leültek a helyeikre én pedig büszkén vártam a menyasszonyom. Nem kellett várni 5 percnél többet és ott állt előttem életem egyetlen szerelme. Kissé magasabb volt, gondolom a magassarkú tette ezt de ugyanolyan gyönyörű: barna szemei csak úgy csillogtak az izgalomtól, hajába kis szellő szállt és pár rózsaszirom a ruhájára tapadt amit a koszorúslányok szórtak.
Mikor észbe kaptam Maja ott állt mellettem az oltár előtt és hallgattuk a pap tanításait.
-Mondd Shawn Peter Raul Mendes, elfogadod hitves feleségedül Maja Smithet? Ott leszel mellette jóban- rosszban, betegségben-egészségben, el nem hagyod?-kérdezte a pap
-Igen, elfogadom és igen bármi is lesz mellette maradok.-mondtam ki büszkén meg ezt a mondatot majd a szerelmemre pillantottam aki reszketve állt és erősen markolta kezemet.
-Na és mondd Maja Smith, elfogadod Shawn Peter Raul Mendest hitves férjedül? Ott leszel vele jóban-rosszban, egészségben-betegségben, el nem hagyod?
-Igen, igen, igen-mondta ki majd könnyekbe fulladt a "mondata".
Nemsokára a pap ránk nézett majd felém fordult:
-Megcsókolhatja a menyasszonyt-bólintott majd hevesen megcsókoltam a szerelmem.Ebbe a csókba minden egyes érzésem belekevertem. Ez a csók alatt minden emlékünk lejátszódott a fejemben: mikor a legelső sorban megláttam, mikor vele énekeltem, mikor volt a legelső randink, a legelső csók, a Párizsi utazás, a veszekedések, a hetek amiket nélküle töltöttem,a meglepetések, a közös ünnepek, az új évi kis veszekedésünk, a hosszú szünet, a bál amin újra találkoztunk, a koncertjeink, a közös projekt alatt zajló huncut ötletek, az egy éves évfordulónk, a megkérés, a videochatek, a szülinapok... minden lezajlott pár másodperc alatt a fejemben majd boldogan váltam el ajkaitól és mikor szemeibe néztem tudtam: ezzel a nővel szeretném leélni az életem és tudom, hogy nem siettem el semmit. Remélem ő is így érzi.
•••Amiután ez megvolt boldogan vonultunk a néppel a hotel éttermébe ahol megvolt a legelső táncom Majával.
-Annyira szeretlek-mondtam tánc közben.
-Én is Mendes-mosolygott majd szorosabban odabújt hozzám.
•••Az estebéd is lejártával odamentünk Charliehoz. Maja vele beszélt egy közös projektet amit csak támogatni tudtam. Egy idő után észre se vettem, hogy Maja eltűnt mellőlem.
-Hé Shawn!-jött hozzám Nash.
-Mondd-mosolyogtam.
-A feleséged elrabolták!-kacagott fel.
-Hol a feleségem?-viccelődtem majd kifutottam a srácokkal az étterem elé ahol láttam, hogy Cameron limuzinja hiányzik.
-Cameront kinyírom!-vettem el a sofőrömtől a kulcsot majd beültem a srácokkal a limuzinomba.
-Hol keressük?-kérdezte Aaron.
-Főtéren?-kérdezte Nash.
-Indulás-tapostam a gázba majd a főtérre mentünk ahol pár turistánál többet nem is láttunk.
Bejártuk a parkot, a híresebb helyeket de sehol semmi. Aztán egyik pillanatba megláttam egy nagyobb szórakozóhelyet és beszaladtunk oda. Maja az asztalon táncolt és nevetett. Picikét ideges voltam majd odatúródtam és az ölembe vettem a szerelmem. Az idegességemet visszafolytottam majd mindannyian kimentünk a limuzinokhoz.
-Cameron ne lopkodd a feleségem-löktem meg majd felnevetett és végül a földön kötött ki. Miután végre felkapartuk a földről visszamentünk az étterembe ahol mindenki várt már minket.
-Hé vedd fel Maját az öledbe, jobb ha úgy viszed be a feleséged az étterembe hisz mégis csak elrabolták-nevetett Aaron majd felkaptam az ölembe Maját aki csak nevetett.
-Visszahoztam a menyecském-kiabáltam el magam majd mindenki sikítozott, nevetett.
-Shawn mostmár lerakhatsz-csókolt meg Maja majd letettem a földre. Ő a mosdóba futott én pedig csak odamentem pár rokonhoz. Elbeszélgettem az emberekkel majd a következő pillanatban meghallottam Maja hangját a mikrofonban.
-Kedves rokonok, ismerősök valami fontosat szeretnék mondani-hallottam meg édes, vékony hangját majd a kis színpadhoz furakodtam és figyelő tekintettel hallgattam szavait.
-Először is a szüleimnek szeretném megköszönni mindent, hisz ha ők nincsenek akkor nem találkoztam vele, akivel ma összeházasodtam. Másodszor Shawnnak szeretnék megköszönni mindent hiszen rengeteget tett értem. Az oltár előtt abban a csókban minden emlék lejátszódott bennem és nem bánom meg, hogy hozzá mentem. Volt jópár veszekedés és persze egy szünetünk is. Ezeket a dolgokat is csak megköszönni tudom, hisz mégközelebb kerültünk egymáshoz. Mondd Shawn Mendes, készen állsz leélni velem az életed?-mosolygott rám mire felpattantam a színpadra és elkértem tőle a mikrofont.
-Igen, készen állok-kaptam az ölembe majd kivittem a limuzinhoz. A nép kijött és még legutoljára elbúcsúztunk a szüleinktől, anyóstól és apóstól. A barátainknak és rokonoknak integettünk majd a fehér limuzinunkba szálltunk.
-Készen állsz a nászutunkra kincsem?-fogtam meg a kezét majd kinyitottam a limuzin tetőablakát és kihajoltunk.
-Igen, indulhatunk-csókolt meg majd egy utolsót intve elindultunk a reptér felé.
-Mondd hova megyünk?-ültünk be a limuzin belsejébe.
-Meg mondtam, hogy ez az én titkom, majd megtudod-pusziltam az orrára.
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...