Augusztus 10.
-Anyu! Nincs Shawn sehol!-futottam át riadtan anyuék lakrészébe.-Apád sincs itt!-aggódott anyu.
Végigjártuk a hotel minden emeletét majd a hotel bárhoz érve megláttam Shawn-t és aput részegen.
-Shawn mi a francot csinálsz?!-kiabáltam rá és kikaptam kezéből a poharat.
-Csak egy picikét ittam!-nézett rám vérmes szemmel.
-Azonnal jössz fel a szobába!-húztam fel a székről majd megjelent anyu is.
-Anyu ott van apu és kísérd fel a lakrészbe!-mutattam apura. Anyu bólintott és odafutott hozzá.
Hamarosan felértünk a lakrészbe és elküldtem Shawn-t aludni. Bűzlött az alkoholtol. Nem gondoltam volna, hogy Shawn, egy híresség, így megrészegedjen. Reggel az első dolgom az lesz, hogy elküldöm fürödni. Anyu is elküldte aput aludni majd kiültünk a teraszra teázni közben pedig megnéztük a naplementét.
-Anyu... apu mikor is részegedett le utoljára?-jött a kérdés tőlem.
-Rég talán tavaj télen. De ilyet, hogy Shawn-t is leitassa...nem gondoltam volna.-morrogott anyu.
-Lenne egy kérdésem...-néztem anyura.
-Hmm?-kortyolt teájába.
-Shawn felajánlotta, hogy vele menjek a turnéjára. Minden hónapban hazajönnék és meglátogatnálak titeket. Azt mondta Shawn, hogy megtanít jobban énekelni és így mehetnék vele...-szorongattam a kezemben lévő bögrét.
-És a suli?-jött a kérdés. Hát szuper kell nekem suli...
-Van internetes tanulás. Apu is tanár,sőt az igazgató így biztos megtudja beszélni a tanárokkal, hogy interneten adják le a leckét és majd úgy vizsgázom.-néztem bociszemekkel anyura.
-Meglátjuk!-nézte tovább a naplementét anyu.
Mikor már lement a nap, hűvös szél fújt így bementünk és én elmentem aludni. Picikét olvasgattam majd átöleltem Shawn-t. Igen eléggé nem tetszett a szaga de reggel lefürdik és kapja a szidást is.
Augusztus 11.
-Shawn na ne mozgolódj már!-nyitottam ki a szemem majd észrevettem, hogy Ő engem fotóz.-Jó reggelt. Figyu amm...-vakargatta a fejét.-Tegnap este mit csináltam?
-Leittad magad részegre és büdös is vagy úgyhogy azonnal kotródj fürdeni!-álltam fel és idegesen kiabáltam rá.
-Igen is asszony!-tartotta fel a kezét, és úgy nézett rám mint akit most ölnének meg.
Miután megfürdött és kilépett a fürdőből szinte elájultam. A szám tátva maradt...
Izmos felsőtestén pár vízcsepp aludt. A kócos vizes haja belelógott a szemébe,alsó testét pedig egy törülköző fedte.-Uram isten.-nyögtem ki.
-Mi a baj?-nézett a hasára perverzül.
-Ja hát semmiiii...-bújtam a telómba közbe pedig mikor nem figyelt a testét figyeltem.
-Hé! Ne nézz ennyire mert kiesik a szemed!-röhögött.
-Miért van jobb segged mint nekem?-húztam el a számat.
-Na de azért a Te segged se rossz- nézett rám perverzül.-Mi a mai progi?
-Ma délelőtt itt leszünk a hotelbe maximum elmegyünk a közeli parkba aztán délután vacsorára megyünk egy családhoz. Nem ismerem őket csak a szüleim...úhogy ja!-mosolyogtam rá majd megölelt.
-Picikét vizes lettél de sebaj-röhögött szembe.
-Na én elakarok menni a parkba szóval készülődj már!-néztem rá majd seggen csaptam.
-Áuuu!-nyávogott majd a bőröndjéből turkált valami cuccot.
Hamarosan elkészült Ő is és végre elmehettünk sétálni. Kézenfogva sétáltunk majd egy hangot hallottam.
-Shawn!-ordibálta valaki. Mikor hátra fordultunk mindketten én erősen megszorítottam Shawn kezét majd egymásra néztünk.
-Nyugalom!-hallottam meg Shawn nyugodt hangját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...