10.rész

5.5K 334 4
                                    

Cameron gyorsan az ajtóhoz sietett majd kinyitotta.

-Hello bello!-hallottam kissé perverz hangját Cameronnak majd a háttérben meghallottam még két fiú hangját is.

-Helcsi-köszöntek egyszerre majd besiettek a nappaliba.

-Sziasztok!-köszöntek majd mi is visszaköszöntünk-Shawn,haver ahj végre újra látlak.-ment oda az egyik srác Shawn-hoz.

-Hogy vagytok?-kérdezte Shawn.

-Tök jól megvagyunk. Látom barátnőd is van...-mondta a magas srác.

-Nyugi öreg...-mondta Shawn.-Egyébként Ő Maja és Samantha...-mutatott be Shawn.

-Helló én Louis vagyok és a haverom Tate.-mondta a nagyobbik srác...Szóval a magasabb srác Louis..és a kicsit kisebb szőke hajú az Tate. Oké megjegyeztem.

-Na akkor sütünk?-kérdezte Tate majd elkezdte rázni a zacskót. Nem tudtam mi van benne de hallottam az üvegek koccanását.

-Aha na menjünk. Remélem hoztatok fürdőruhát mert pancsi az biztos lesz!-vetett óriási mosolyt Cameron. Nos igen jókor szól...

-Shawn elszaladunk fürdő ruháért?-vetettem kérlelő arcot rá.

-Ahj rendben.-mondta Shawn majd megfogta a kocsikulcsot és a bejárati ajtó felé vette az irányt.

-Sam?-néztem rá Sam-re.

-Nekem kérlek hozz a tiéid közül!-mondta majd megindult a hátsó kertre nyíló ajtóhoz ahol már kint volt Cameron,Tate és Louis.
Hamar megjártuk és nem kellett sokat válogatnom hisz Sam-el ugyan akkora mértetet hordunk. Hamar visszaértünk és mikor hátramentünk az udvarra Sam óriási nevetését hallottam. Mikor megláttam,hogy Cameronnal ilyen jól kijönnek csak mosolyogni tudtam. Jó Őt így látni.

-Sam! Gyere!-futottam be a házba majd jött Samantha is.-Tessék!-nyomtam kezébe a fehér fürdőruhám.

-Köszi...jajj figyu egy álom Cameron Dallassal beszélni! El sem hiszem!-mesélte. Hamar átöltöztünk majd mikor kiléptem a szám tátva maradt. Shawn-nak sokkal jobb a teste mint fényképeken. Az összes fiú fürdőruhában volt de én csak Shawn-ra tudtam figyelni.

-Mi a baj hercegnő? Nem tetszik a testem?-nézett perverz szemmel de lebiggyesztette a száját.

-Dede-mosolyogtam majd megpusziltam. Ahj megakarom csókolni...megöleltem majd hirtelen felkapott az ölébe és beledobott a vízbe. Sikítani se volt időm...vizet nyeltem majd nagy köhögésekbe könyököltem a medence szélére. Shawn kihúzott majd aggódóan nézett rám. Felálltam majd meglöktem és Ő is a vízbe landolt.

-Maja ez jó volt!-röhögött Cameron. Közben megjelent a víz tetején Shawn.

-Na Maja ezért kapsz.-ugrott ki a medencéből és elkezdett kergetni az udvaron majd elkapta a karom és lerántott a földre. Fölém hajolt.. vizes tincsei a szemébe lógtak. Annyira aranyos volt...majd hirtelen közelebb hajolt és megcsókolt! SHAWN MENDES MEGCSÓKOLT!  Felfoghatatlan de egyben kellemes érzés volt. Persze,hogy visszacsókoltam de a csókunk megzavarta valami...vagyis inkább valaki...

-Helló!-köszönt egy ismerős hang...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now