Mikor odapillantottam megláttam Jesst. Most így tudva, hogy Shawn exe így eléggé másképp nézek a csajra. Próbáltam nem rá figyelni ahogy a többiek is.
-Hé haver, gyere adok száraz ruhát!-veregette meg Shawn hátát Cameron majd bementek a házba.
-Látom, Shawn nagyon szeret téged de nem sokáig!-húzta el a száját Jess.
-Megpróbálhatsz közénk állni...hajrá!-kaccsintottam majd Sam-hez mentem aki épp a tortát szeletelte.
Közben visszajött Shawn és Cameron majd leültünk elfogasztani a tortát. Láttam Shawn-on, hogy nagyon boldog.
-Na milyen a torta?-kérdezte Sam.-Én sütöttem.
-Hmm...valami isteni!-mosolyogtam rá Sam-re aki visszamosolygott.
-Köszönöm, hogy gondoltatok rám és, hogy ezt megszerveztétek!-mondta teli szájjal Shawn.
Hát igen kicsikét neveletlen de én majd megnevelem. Miután a tortát elfogyasztottuk a fiúk kitaláltak egy újabb hűlyeséget:Vízibomba. Nos igen mi, vagyis én meg Sam ebből kimaradtunk. Elpakoltunk az asztalról és elmosogattunk. Mikor visszamentünk leültünk két székre Sam-mel és a fiúkat figyeltük. Bekötött szemmel akarták egymást megdobni kisebb-nagyobb sikerrel. Szerencsére Shawn pótruhája nem lett vizes.
Délután 5 felé lehetett mikor elkezdett esni az eső. Bementünk a házba és megnéztünk egy filmet. Egyszer csak azt veszem észre, hogy Jess bealudt az egyik fotelbe.-Hé Cameron!Van egy pici tejszínhabotok?-néztem rá Cameron-ra.
-Van miért?-kérdezte.
Én csak a szám elé tettem az ujjam azt jelezve, hogy legyen csend. Cameron hozott tejszínhabot majd Jess kezére nyomtunk egy jó adagot. Sam videózta így ha kell újra tudjuk nézni. Megcsíptem jó erősen Jessica orrát majd Ő odakapott és az egész arca habos lett. Mindenki szakadt a röhögéstől még Shawn is. Jess felállt majd beszaladt a fürdőbe és lemosta a cuccot majd cipőt húzott és elment.
-Végre! Csak zavarta a levegőt!- jelentette ki Zack.
-Kicsim, hamarosan mi kell menjünk haza!-suttogtam Shawn fülébe.
-Rendben, 8-kor indulunk!-mosolygott majd az orromra nyomott egy puszit.
A fiúk még focimeccset néztek mi pedig leültünk Sam-mel a konyhába teázni.
-Tudtad, hogy gyereket várok Shawn-tól?-röhögtem fel.Sam kiköpte a teát majd nagy szemekkel rám nézett.
-Mi van?!-csapott halkan az asztalra.
-Ezt írja az internet!-röhögtem.-Nyugi ha csinálnánk is...akkor védekeznénk.
-Rendben...egyébként Te már csináltad Shawn-al?-kérdezett Sam.
-Még nem...szeretnék egy nyugodt helyet majd valamikor...-mosolyodtam el.-Jössz velünk haza?-néztem az órámra amely 19:45-öt mutatott.
-Nem. Ma itt alszik mindenki kivéve Te és Shawn.-rágta a száját Sam.
-Huh lesz valami?-vetettem egy perverz mosolyt Sam-re.
-Nem tudom...majd kérlek ha Párizsba lesz valahol WiFi akkor írj!-ölelt meg Sam.
-Alap!-öleltem szorosan vissza.
Belépkedtem a nappaliba ahol a fiúk Fifáztak. Istenem ezek soha nem nőnek fel. Odamentem Shawn-hoz majd nyomtam egy puszit.
-Indulnunk kell!-suttogtam fülébe.
-Rendben. Srácok mennünk kell mert holnap korán indul a gépünk!-jelentette ki Shawh majd megfogta a kezem.
-Rendben haver!-mondta Cameron majd megölelte.
Én is megölelgettem mindenkit, Shawn még egyszer megköszönte a bulit és elindultunk haza. Kézenfogva sétáltunk hazafelé...az utcák kihaltak voltak csak a lámpák világítottak. Hűvös szél fújt így gyorsba vettük a lépteket. Fél kilenckor már otthon voltunk. Megvacsoráztunk majd beállítottuk óráinkat, hogy el ne aludjunk. Fent bebújtunk az ágyba majd hallk hangon megszólaltam:
-Énekelj nekem!-suttogtam Shawn-nak. Mire Ő az "Act like you love me" számát kezdte énekelni. Hamar bealudtam majd reggel arra ébredtem, hogy Shawn nincs mellettem...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...