A kocsija tágas volt,kényelmesen elfértünk benne. Út közben sokat nem beszéltünk de hát hamar oda is értünk. Egy nagy szürke színű házba léptünk be...persze én honnan tudhatnám, hova kell menni meg hát,hogy is folyik az ilyen dolog...követtem Shawn-t aki egyszer csak leült egy székre,követtem példáját és lehuppantam mellé.
-Soha nem voltam még ilyenen...-mondtam reszkető hangon.
-Nyugalom,téged nem fognak kérdezni...egy üvegen keresztül nézhetsz engem...-mondta nyugodt hangon majd végigsimította kezét a combomon.
-Mendes jöhet!-mondta egy hölgy kilépve egy fehér ajtón.-Kérem jönne ön is?-kérdezte a hölgy és rám nézett. Nem ült mellettem senki így hát betipegtem.
-Kérem üljön le Mendes mellé!-mondta egy 50 év körüli férfi.-Ha nem gond Önt is kérdeznénk,mint rajongó!-sokkoltan néztem a férfire majd Shawn-ra aki odanyujtotta kezét és megfogta a kezem. Uram isten Shawn Mendes kezét fogom!!! Vagy inkább Ő az enyémet?
-Nos akkor kezdjük.-mondta a férfi,kezébe vette a lapokat és kérdezett Shawn-tól.-Mondja Mendes,mik inspirálták a dalait?
-Régebb volt egy lány aki fontos volt számomra de már nincs velem...de most úgy érzem újra kezdhetem...-mondta majd kissé elmosolyodott és megszorította a kezem. Sokkoltan ültem majd a férfi rám nézett...
-Öhm Mrs...-kezdett bele a férfi.
-Smith..-folytattam mert hát nem tudta a vezeték nevem.
-...Mrs.Smith Önnek melyik száma tetszik leginkább Mendes számai közül?-kérdezte.-Hát ez jó kérdés...a "Something big" az egyik kedvencem mert az felvidít ha szomorú vagyok de ha úgy érzem kikell sírnom magam,akkor a "Never be alone"-t vagy a "Stitches"-t hallgatom.-mondtam majd valahogy éreztem,hogy Shawn elmosolyodik. Még párat kérdeztek majd a legutolsó kérdésnél lesokkoltam...
-Mondja Mendes,ön akar ettől a rajongótól valamilyen kapcsolatot esetleg?-kérdezte a férfi. Megfagyott a levegő. Éreztem,ahogy Shawn ellágyul becsukja a szemét majd megszólal...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mercy |sm| ✔️
Любовные романыEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...