Szeptember 1.
Megfogta derekam majd magához húzott.
Nagyokat lélegeztem, a hasamban bizsergő érzést éreztem...lassan Shawn levette pólóját majd végigsimítottam izmost felsőtestét és megöleltem. Fejemet felemelte majd egy csókot nyomott a számra. Abban a pillanatban fájdalmas görcs állt a hasamba és a fejem is elkezdett fájni. A földre kuporogtam majd könnyek szöktek a szemembe.-Kicsim? Jól vagy?!-guggolt le mellém Shawn és aggódóan nézett rám.
-Nem tudom.-folytak a könnyeim majd felálltam a padlóról. Lefeküdtem az ágyra majd Shawn betakargatott. Leült mellém majd egy nagyot sóhajtott.
-Tehetek valamit az érdekében,hogy jobban legyél?-hajolt felém majd egy puszit nyomott a homlokomra. Nem szóltam semmit csak lehunytam a szemem. Nem volt erőm megszólalni sem...
Már este felé volt mikor felébredtem. Riadtan álltam fel az ágyról és lesiettem a konyhába ahol a keresztszüleim borozgattak a szüleimmel. Szóval anyuék már otthon vannak...
-Majaa!-ölelt meg keresztanyu majd keresztapu.
-Sziasztok!-mosolyogtam elkerekedett szemekkel.
Tudni illik, a keresztszüleim távol élnek így ritkán látom őket. Két gyerekük van,Fred aki 18 éves és a kicsi Aneta aki 1 éves. Nem tudtam,hogy itt lesznek de biztos,hogy anyu mondta csak nem figyeltem mikor ezt mesélte. A lényeg az,hogy itt lesznek egy hétig és szeretnék hogyha elmennénk kirándulni velük, mert itt Torontóban van egy kis házuk.
-Hol van Shawn?-kérdeztem meg lepődötten majd meggyültek könnyel a szemeim.
-A hátsó kertben, Freddel beszélgetnek.-mosolygott keresztanyu.
-Rendben akkor megyek is...-léptem egyet majd keresztapu szólt hozzám.
-Hé nem vinnéd Anetát is? Kicsit játszodjatok a friss levegőn!
-Oké,gyere Aneta!-fogtam meg pici ketét majd kitipegett velem a hátsó kertbe.
Kiérve már kezdett sötétedni de jó idő volt. Shawn meg Fred fociztak.
-Shawn!-vettem ölembe a picilányt.
-Kicsim!-futott oda hozzám majd megölelt minket.-Jobban vagy?-puszilt meg.
-Persze.-mosolyogtam a picilányra. Aki csak kacagott.-Olyan aranyos.
-Te is az vagy.-ölelt meg újra.
-Ma-ja!-nevetett Aneta és mi csak mosolyogtunk.
-Kicsit játszodjatok!-szóltam Shawnnak majd átadtam Anetát neki. Fred eddig észre se vett, vagy csak tetette de mikor a hátára ugrottam ő megijedt és mindketten a földre estünk. Nagyokat nevettünk majd Shawn jött oda a picivel.
-Jól vagy?-húzott fel és mikor szemébe néztem, láttam egy pici féltékenységet benne.
-Igen. Nyugi.-kacagtam majd mikor Fred is összeszedte magát újra megöleltem.
-Szevasz!-pacsiztam le vele.
-Na mizsu?-hallottam meg Fred rekedtes hangját.
-Semmizsu.-nevettem fel.
-Oké szerintem most vigyázzon Fred a tesókájára, mert veled beszélnem kell.-adta oda óvatosan Anetát Frednek majd engem elrántott.
A még kicsit nyári fuvallat összeborzolta a hajam majd közben Shawn megfogta a kezem és kicsit túlságosan is megszorította.
-Au! A kezem! Nagyon szorítod!- rántottam el a kezem tőle majd egy lépést hátrálltam.
-Ne haragudj baba...-nyújtotta a kezét újra. A picit vörös kezem újra tenyerébe helyeztem majd megpuszilta. Shawn túlságosan is hamar lesz ideges...
Leültünk a hátsókertünk padjára majd Shawn belekezdettt a mondatába...
-Ez mi volt?-kérdezte majd csillogó, mogyoróbarna szemeibe néztem.
-Mi mi volt?
-Ez a nagy ölelésdi meg minden...
-Unokatesóm...rég láttam. Jó arc.-mosolyogtam majd hirtelen megint elkapott a hasgörcs és hányingerem lett.
-Baba jól vagy?-kérdezte.
Én nem szóltam csak a mosdó felé futottam, mert már nem bírtam tovább.
VOUS LISEZ
Mercy |sm| ✔️
Roman d'amourEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...