92.rész

2.1K 152 4
                                    

Október 12.
A múltkori vacsora többnyire jól alakult a Mendes családdal ám még mindig furcsáltam azt amit a kabátjában találtam. Minek kell neki koton addig amíg távol van tőlem? Mindegy!! Maja nem pánikolhatsz be!

Reggel hamar kipattantam az ágyból és Stephet is ébresztgettem, mivel tegnap este itt aludt nálunk. Anyuék már tegnap este elutaztak és megengedték, hogy az enyém legyen egy napra a ház.

Sammel délelőtt összeszedtük a törősebb cuccokat és azokat beraktuk a szobába. A díszletet felraktuk és az egész hátsókertet előkészítettük. 5-re vártuk a vendégeket de Shawn hamarabb jött mivel vele készítettem elő a jatékokat amiket majd a partyn csinálunk.

-Szia kicsim-jött be Shawn a házba

-Szia-nyomtam izgatittan egy csókot az édes szájára.

-Boldog szülinapot!-nyomott egy kis csomagot a kezembe. Izgatott voltam, hogy mit rejthet de eldöntöttem,hogy akkor nyitok ki minden ajándékot amikor megérkeznek a többiek is.
×××

Eltelt egy óra és egyszerre csődült be az egész Magcon a házba. Mindenki egyesével egy puszit nyomott az arcomra majd legvégül Cameron nyomott egy piros pöttyös csomagolású ajándékot a kezembe.

Megérkeztek azután még pár régi lány osztálytársaim is és a régen látott Louis, Tate és a többi öreg haver.

Mikor már mindenki megjött odaraktam egy üres asztalra az ajándékokat és bontogatni kezdtem. Az egész Magcontól egy képes albumot kaptam. Csodálatos volt.

-Úristen Cam ezeket ti állítottátok össze?-ugrottam a nyakába.

-Nagyjából-vakargatta a fejét.

-Köszönöm!-mosolyogtam mindegyikükre.

Louistól egy gyönyörű nyakláncot kaptam, Tatetől egy plüssnyuszit.

Aztán jöhetett Shawn ajándéka...épp mikor kinyitottam volna megjelent Raul.

-Lemaradtam valamiről-nevetett fel.

-Jujj Raul!-ugrottam a nyakába.

-Boldogat!-nyomta a kezembe óriási ajándékját.

-Úristen mi az?-tettem le a földre majd elkezdtem bontogatni. Mindenki izgatottan nézett és várta, hogy nyissam már ki a csomagot.

A csomagban egy csodálatos elektromos gitárt találtam.

-Úristen köszönöm szépen!-pusziltam meg forró arcát.

-Az enyémet kinyitod?-nézett rám Shawn.

-Persze-vettem el a kis ajándékját majd kibontottam.

Meglepetés ért...eléggé nagy meglepetés. Mindenki szakadt a röhögéstől ugyanis a dobozban egy citromcsavaró volt.

-Kö...köszönöm-tettem egy álmosolyt majd eltettem az ajándékjaim a szobába.

-Kicsim-lépett oda Shawn mellém.

-Igen?

-Elkell mennem!

-Mi?-néztem értetlenül rá.-Hova akarsz te menni?

-Elkell mennem. Majd visszajövök!-nyomott egy homlokpuszit és fejvesztev kirohant a házból.

Én becsuktam a szoba ajtaját és visszamentem a vendégekhez.

-Sütit?-nyújtottam a süteményt mire az fél perc múlva üres maradt.

Visszavittem a tálat a konyhába majd újabb adagot akartam vinni.

-Hé Maja mi a baj?-futott mellém Sam.

-Shawn...elment pont most a szülinapomkor.

-De visszajön nem?-fogta meg a vállam.

-Remélem. Inkább gyere és segíts vinni még sütit-nyomtam egy tál sütit Sam kezébe.

Mikor kiléptünk Cam és Jacob épp a földön hemperegtek és az idegbeteget játszották.

-Ez a Magcon akkor is ilyen volt mikor én elutaztam Shawnnal?-néztem Samre.

-Mindig ilyenek voltak-sóhajtott majd Camet bámulta.

-Még szereted Cameront-jelentettem ki.

-Dehogy is!-ellenkezett Sam.

-Ne tagadd! Ismerlek!

Ebben a pillanatban mindenki hátra fordult és én is úgy tettem. Elkapott a sokk.

-Legeslegboldogabb 17. születésnapot édesem!-mosolygott Shawn majd a mellette lévő legnagyobb és legelképesztőbb ajándékra néztem.

-Úristen! Shawn!-kapott el a sírógörcs.

Mercy |sm| ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя