Január 8.
Reggel mikor felébredtem éreztem, ahogy valaki ott ül a lábamnál. A jó meleg takaróból kidugtam karjaim majd felültem az ágyban.-Na Josh, ma hova megyünk?-mosolyogtam oda csukott szemmel majd visszadöltem az ágyba.
-Igazából nem az édesapád vagyok... hanem valaki más-hallottam meg azt a hangot, amelyet 1001 közül is megismernék.
Kiszöktem az ágyból és dörzsölgetni kezdtem a szemem, hogy tényleg jól látom-é azt amit látok.
-Mit keresel itt Mendes?-ugrottam ki az ágyból mire ő meglátta, hogy az egyik régi pulcsijában vagyok amit még régebb adott nekem és egy szál fehérneműbe. Egy picit mosolygott de nem volt semmi perverz mosoly sem abban a mosolyban.
-Bocsánatot kérni jöttem-állt oda elém.
-Mehetsz is. Bizonyíts.-ültem le az ágyra.
-Ami azt illeti...-suhant ki a szobámból majd fél perc múlva egy gitárral jelent meg a kezében.
Én ott ültem az ágyon, ő pedig a földön törökülésbe, és énekelt nekem.
"Please have mercy on me,
Take it easy on my heart...''Énekelte mire én is belekapcsolódtam. Láttam a mosolyát, azt amivel mindig eltud csábítani.
A dal végén nekiestem sírva, ő félredobta a gitárt és ő a földön feküdt, én pedig rajta.-Annyira hiányoztál-csókolgattam az arcát.
-Nem feküdtem le vel...-kezdett bele mire én csak a szája elé tettem az ujjam. Láttam a szemeiben, hogy igazat mondd.
-Szeretlek-csókoltam meg.
A kb.15 perces csókcsata után kézenfogva vánszorogtunk le reggelizni.
Reggeli közben, elmondták, hogy beengedték Shawnt a házba mivel tudják, hogy ő a barátom és tudtak a konfliktusunkról is. Közben megtudtam még pár dolgot az igazi családomról és,hogy így Shawn mellettem volt, nem volt olyan szörnyű a Black családdal lenni.
-Na és a mai program?-mosolyogtam Joshra.
-Gondoltam ma elmehetnénk egy benti uszodába. Elképesztő jó hely.
-Hmm...Shawn jöhet?-mosolyogtam rá a barátomra.
-Már megegyeztem velük és én is ezt a hetet itt töltöm veled-nyomott puszit a homlokomra.
-Ez valami elképsztő!-sokkolt le a testvérem, Petra.
-Miért is?-vontam fel szemöldököm.
-Shawn Mendessel mehetek fürdőzni-tapsikolt.
-Apa én nem megyek-vont vállat Edward, a másik testvérem.
•••A reggeli után összepakoltuk a cuccainkat majd Josh, Shawn, Petra és én elindultunk az uszodába. Miután megérkeztünk, és átöltöztünk én egyből a szaunába rohantam ahova Shawn is követett. Ott ültünk és hevesen csókolóztunk, közben pedig egyszer-egyszer belemosolyodtunk a csókunkba.
-Uhh nagyon meleg van-jelent meg hirtelen Petra is.
-Mert ez egy szauna-forgattam meg a szemeim.
-Mesélj, milyenek a nevelő szüleid?-ült le Petra Shawn mellé.
-Uhm... kedvesek. Mivel nem lehetett nekik gyerekeik ezért az árvaházból fogadtak be pár hónapos koromban. Szeretem őket, mindenben segítenek és támogatnak.
-Aha. Hallom van lovad is-érdeklődött.
-Igen, Dajka.
-Majd egyszer elmehetek lovagolni vele?-csillogott a szeme.
-Majd meglátjuk-húztam a szám. Legszívesebben nem is engedném Dajka közelébe.
-Shawn megyünk fürödni?-öleltem meg majd végigsimítottam az izmos hasát amire picit megfeszült.
-Uhum-kacsintott majd ott hagytuk Petrát.
-Éjjel megbüntetlek-suttogta a fülembe mire kikerekedett szemekkel néztem rá.
-Oh mégis miért?-fordultam vele szembe. Már a medence szélén álltunk mire ő csak egy komoly pillantással nézett rám.
-Ahj Shawn...-biggyesztettem le a szám majd megöleltem.
-Hmm?-ölelt vissza.
-Kinyírlak-kuncogtam majd belelöktem a vízbe.
Belezuhant a medencébe majd kb.2 másodperc múlva az elázott haját próbálta kivenni a szeméből.
-Kinyírlak Smith!-mászott ki a medencéből majd én szaladni kezdtem. Észrevettem ahogy két rajongó odaszalad Shawnhoz és szorosan ölelgetik. Mikor visszafordultam nem vettem észre a lépcsőt, amely egy másik medencébe vezetett és elestem.
-Auuu!-szisszentem fel halkan. A térdem kissé bevertem és vérezni kezdtem.
-Lucy!-kiabált Shawn majd odafutott hozzám.
-Maja vagyok, nem Lucy-néztem rá idegesen mire ő ezzel nem foglalkozva, csak a sebemet méregette.
-Gyere, szólunk a recepciósnak, hogy adjon egy elsősegélyes dobozt.
•••-Na kész is van-nyomott puszit a sebtapaszos térdemre Shawn.
-Még mindig nem vagyok Lucy.
-Rendben van Maja-nyomott a homlokomra egy puszit.
-Na hova szeretnétek most menni?-jött oda Petra.
-Hmm...Shawn! Megmasszírozol?-feküdtem le egy benti napágyra.
-Persze-ült le mellém, majd megpuszilta a hátam és masszírozni kezdett.
•••Kb.fél óra múlva szóltam, hogy elmegyek a mosdóba. Visszatérve olyat láttam, hogy az agyvizem felforrt.
-Te meg mi a francot képzelsz magadról?!
VOUS LISEZ
Mercy |sm| ✔️
Roman d'amourEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...