Február 29.
-Látod Peter? Nem lett semmi bajom csak elestem-léptem ki a kórház ajtaján.A tegnap esti esésem után Peter a kórházba vitt de szerencsére semmi bajom nem történt csak megfigyelés alatt tartottak egy éjszakára. Megmondtam Peternek, hogy vigyen haza mivel egy kicsit pihenni szeretnék. Teljesítette kérésem és hazavitt.
-Hé Maja-állt meg a házunk előtt Peter a kocsijával.
-Hm?
-Nézd ki áll az ajtótok előtt. Vagyis inkább kik-nézett a házunk elé.
Ott állt Luke, Calum, Michael és Ashton. Nagyon megörültem nekik és elbúcsúztam Petertől majd odaszaladtam hozzájuk.
-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk majd behívtam őket a házunkba. Egyedül csak Félix volt itthon aki boldogan fogadott minket.
-Na fiúk mit csináljunk?-csaptam össze a kezem mire mindenki odaült az óriási plazma TV elé Fifázni kezdtek. Egyedül csak Luke állt előttem.
-Te nem mész játszani velük?-néztem fele csillogó szemeibe.
-Én inkább veled vagyok. Uhmm... rendelünk pizzát?-mosolygott rám.
-Persze. De nincs telefonom...-húztam fel a vállam.
-Jajj tényleg...Calum! Hol van az ajándékos tasak?-kiabált az éppen röhögő srácnak.
-A cipőm mellett-kiáltott ki majd Luke elvette a tasakot és a kezembe nyomta.
-Ne szólj semmit-nyomott egy puszit a homlokomra.
Kibontottam és egy iPhone 7 volt benne. Még hozzá RoseGold, ami a kedvenc színem.
-Ezt nem fogadhatom el Luke...
-Sss...-tette kezét a szám elé.-Na rendelünk a telómról egy pizzát és addig megcsináljuk a telefonod-előrántotta a telefonját majd tárcsázta a pizzázót.
•••Tíz perc telt el. A telefont megcsináltuk, és hogy ne legyen olyan átlagos a háttérképem, nyomtam pár selfiet Luke-al majd azt beraktam háttérképnek. Épp nagy röhögés közben voltunk csengettek.
-Kinyitom-áltam fel a kanapéról majd kinyitottam az ajtót.
Kár volt kinyitni az ajtót mivel nem a pizzafutár állt ott... Hanem Ő.
-Mi a francot keresel itt?-néztem Mendesre kikerekedett szemekkel. Nem hittem el amit látok.
-Én...-kezdett bele mondókájába mire hátam mögül megszólalt Luke.
-Mendes? Shawn Mendes?
-Látom zavarok-nézett le rám.
-Igen nagyon is zavarsz-jöttek elő a könnycseppek amelyek legurultak az arcomon.
Idő közben megjött a futár és befutottam a pénzért, hogy kifizethessem. Mire vissza értem Shawn sehol sem volt.
-Hova ment?-csuktam be az ajtót majd Lukera néztem.
-Hívta a menedzsere és el kellett mennie-vonta meg a vállát majd beleszagolt a pizza dobozába.
A fiúk neki áltak enni de én csak ott ültem a fotelbe és a sírás küszöbén álltam.
-Maja baj van?-ült le mellém Calum.
-Uhm...semmi-fújtam ki lassan a levegőt mire körbe ült mind a négy fiú és faggatni kezdtek.
-Mondd mi a bajod Mendessel? Vagy mi lett, hogy szétmentetek?
-Hát tudjátok...-kezdtem bele.-Teljesen jól megvoltunk. Igaz volt pár pici veszekedés de mind átvészeltük. Úgy volt, hogy még a világtúrnét is együtt nyomjuk le de utolsó nap közölte, hogy tartsunk szünetet.
-Volt komolyabb ok, hogy ő ezt akarta?
-Hát...azt mondta, hogy nagyon szeret de tudja, hogy én nem bírom nagyon sokáig a túrnékat és jobb lesz ez, ha most szünetelünk.
-Mondjuk, ezt a te érdekedben tette Maja...-ültetett az ölébe Luke.
-Lehet. De szerintem nem ez volt a legjobb megoldás...-sóhajtottam fel.
-Hagyd! Most bármit megtehetsz amit szeretnél! Holnap elviszünk valahova-szóltak a fiúk.
-Oh tényleg?-kérdezett Ashton.
-Kuss már-csapta tarkón Calum a fiút.
-Aranyosok vagytok-mosolyogtam rájuk.
•••Egész nap csak hűlyéskedtünk és felvidítottak. Már este 9 óra lehetett mikor elhatározták, hogy elindulnak a szállásukra.
-Sziasztok-áltam az ajtóban ahogy Michael, Calum és Ashton kimegy.-Te nem mész?-néztem Lukera aki a következő pillanatba megcsókolt.
Mit ne mondjak, eléggé hirtelen jött a dolog de jó érzés volt. Kissé fura, hisz Shawn nem hordott soha piercinget.
-Mostmár megyek-mosolygott rám majd kiszaladt a többiek után és beült a kocsiba.
Becsuktam az ajtót majd ugrándozni kezdtem örömömben.
Vajon ő pótolhatja Shawnt?
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...