90.rész

2.5K 159 14
                                    

Október 8.
Azt néztem, hogy hova repül a golyó. Shawn egyik lufira célzott mire én meglöktem és ő a másikot lőtte meg amely nem is gond hisz kilőttük az elegendő lufit.

-Jujj-mosolyogtam miközben ideadta a férfi a nagy csillámpónit.

-Na gyere-fogta meg piciny kezem majd elvonszolt a vidámpark hátuljához, ahol nem volt senki.

Idegesen néztem, hogy mire készül.

-Gyere ülj le-mutatott maga mellé.-Beszélnünk kell.

-De...nem tettem semmi rosszat, elakarsz hagyni?-néztem rá ijdeten, hisz ő életem szerelme és nem tudnék belenyugodni ha mást szeretne.

-Jajj baba semmi ilyenről nincs szó. Arra gondoltam, hogy november végén mikor újra hazajövök, lenne-é kedved karácsony első 3 hetében velem jönni és pár karácsonyi koncertet adni?

-Oh...de mehetek. És átgondoltam, szeretném folytatni veled a túrnét-bújtam hozzá.

-Oh és a szülinapod után már jönnél is velem?-mondta ezt két csók között.

-Csak új év után.

-Rendben. Na gyere-fogta meg kezem s visszavitt a vidámparkba.

Az egész napot ott töltöttük, jól szórakoztunk. Shawn rengetegszer megnevettetett és annyira jó volt a nap. Imádtam.

Hazafele menet Shawn meghívott következő nap estéjére, vacsorára engem és a szüleim. Sajnos nem aludhatott nálam, hisz a családjával is akar lenni amit teljesen megértek.

-Megérkeztünk-fékezett le a házunk előtt.

-Köszönöm a napot, csodálatos volt-csókoltam meg hosszan.

-Szeretlek-nyomott puszit az orromra majd kiszáltam és bementem a házba.

Olyan nehéz volt ott hagyni...

-Megjöttem!-kiabáltam be a konyhába anyunak.

-Oh szia. Na mesélj merre voltál-mosolygott rám anyu.

-Egész nap a vidámparkba voltam Shawnnal és még ilyet is kaptam- emeltem fel a plüssöt.

-Hát az biztos, hogy sokba kerülsz Shawnnak-nevetett fel.

-Hé! De nem vagyok az a lány aki feszt hisztizik mindenért!-adtam meg magamnak az igazat.

-Rendben van.

-Amúgy meghívott holnap vacsorára minket.

-Oh tényleg?-nézett rám egy másodpercre Shawn.

-Igen. Kb.este 8-ra kell menni. Délelőtt is vele leszek s majd 6 elé hazajövök, hogy készülődjek-meséltem a programom anyunak.

Elbeszélgettünk még a túrnéról, hogy lehet ha új évtől újra nekfutamodok több magabiztosságról. Szóba esett a kapcsolatunk Shawnnak meg a szülinapom is.

A szüleim annyira kedvesek voltak velem, hogy a szülinapi bulim a házunkba tarthatom és addig ők egy éjszakára kivesznek egy hotelszobát a belvárosban. Alig várom!

-Na jó mentem mert még átkell vennem a leckém-áltam fel az asztaltól és felsiettem a szobámba.
Elvettem a telefonom és nyomogatni kezdtem majd egy interjún megakadt a szemem... Shawn interjúzott rólunk?!

Az interjúban elmeséli, hogy a kapcsolatunk nagyon komoly már így az elején, és érzi, hogy velem hosszúra tervezheti. E mellett kérdezték, hogy miért hagytam abba a közös világtúrnét vele amiről szerencsére nem nyilatkozott. Azt már a nagy fanok tudják, hogy Ariana Grandeval csinál egy új számot és arról is kérdezték, meg persze arról, hogy nem-é vagyok féltékeny.

Hihetetlen! Ez a rész után lecsaptam a telefonom és nem olvastam tovább a cikket. Felháborító!

Nem is nagyon neteztem, mert a nap végére teljesen kifáradtam így csak tusoltam és elmentem aludni. Jó volt elalvás előtt az óriási plüssöt ölelgetni, valahogy megnyugvást találtam benne.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now