Szeptember 3.
-Maja ébredj! Elkésünk ha nem öltözöl azonnal-ébreszgetett Peter.-Shawn?-mormogtam.
-Már reggeliznek. Gyerünk! Már 9 óra van!-idegeskedett Peter majd hamar kiszöktem az ágyból és felkaptam egy feket farmert melléje pedig a kedvenc fekete feszülős haspólóm. Rendbe szedtem magam gyorsban majd siettem is a hotel éttermébe.
-Hellóka-suhantam Shawn mellé.
-Nocsak hercegnő, végre felkeltél?
-Muszáj volt-forgattam a szemem majd egy tál műzlit készítettem majd leültem a többiekhez az asztalhoz.
-Nos legközelebb 3 hét múlva találkozhatsz Shawnnal-jelentette ki Andrew.
-Ja-hajtottam le a fejem.
-Hamarosan újra együtt lehetünk és szervezhetjük az esküvőt-ült le mellém Shawn.
-Mi? Nekünk miért nem szóltatok?-idegesedett fel Shawn.
-Nem akartunk felhajtást már most. Maja így is sok minden miatt ideges- védett meg Shawn.
-Mikorra tervesztétek?
-Október 12. De bármi program is lesz, lemondjátok-adtam ki a parancsot majd mindenki hallkan reggelizett tovább.
•••-Végre megérkeztetek!-szólt a fotós majd hamar be is küldött készülődni.
A hajamat megcsinálták szép göndörre majd sminkeltek is. Miután felvettem a választott fehérneműt kimehettem a vászon elé ahol először csak engem fotóztak. Egyik pillanatba megláttam Shawnt is aki eszméletlenül SZEXI volt. Egyik pillanatba beharaptam számat amiből egy eléggé jó kép is lett.
-Shawn kérlek állj be mellé. Először csak olyan képeket csinálunk ahol álltok majd jöhetnek olyanok ahol ültök-mondta a fotós majd kb.20 pózba lefényképeztek minket.
Egy gépre vetítették az összes képet majd a jókat kiválogatták és egy adathordozóra tették.
-Shawn kissé furcsa nekem ez az egész szituáció. A fotós egyfolytában engem néz-suttogtam neki.
-Igen mivel be kell állítson a helyes pózba, hogy a kép jó legyen. Nyugalom-simított végig hátamon.
Következő pillanatban egy széket hoztak ahova Shawnt ültették. Shawnnal szembe ültettek majd átkaroltam vállát.
-Jézusom ez tök kellemetlen-suttogtam neki majd felnevetett.
Kb. megint 20 kép után egy óriási dolgot kértek tőlem.
-Maja levennéd a melltartód?-szólt az egyik segéd.
-Mi van?-álltam fel mire Shawn is nagyot nézett.
-Benne volt ez is a fotózásban. Ne aggódj, nem fog történni semmi. A kezeid és a hajad takarni fogják a melleid-nyugtatgatott a fotós.
-Kicsim, nyugodj meg. Nem kerül ki sehova. Igaz?-kérdezett rá Shawn.
-Nem, dehogy-mosolygott a fotós majd Shawn gyengéden levette a melltartóm. Egyből eltakartam a kezeimmel és éreztem ahogy vörösödöm.
-Kérlek ehhez a vászonhoz üljetek-mutatott az egyik kedves csaj a szürke vászonra. Shawnt leültették a földre majd vele szembe engem. Kezeim a vászonnak kellett döntsem míg a hajam takarta azt amit kellett.
-Gyönyörű vagy-nyögte ki hallkan Shawn.
-Csak kussolj oké-suttogtam.-Ígyis ideg vagyok.
-Rendben van megvagyunk-tapsolt a fotós majd én egyből mentem átöltözni ahogy Shawn is.
Miután felöltöztünk végig néztük a képeinket és meg kell hagyjam, hogy a nagyja eléggé jól sikerült. A képeket nyomtatott formában is megkaptuk de az adathordozón is rajta volt minden. Ajándékba két-két darab CK fehérneműt is kaptunk majd délutánra visszamehettünk a hotelbe... vissza a hotelbe pakolni.
-Megint nélküled-dőltem a lakrészem ajtajának.
-Kibírjuk. Most csak 3 hétről van szó. Utána pedig csak az esküvővel foglalkozunk-nyomott egy homlokpuszit.
-Megyek pakolni mivel most visszautazom Los Angelesbe.
-Oh...ott adjátok ki a "Black Love" számodat?-mosolyodott el Shawn.
-Igen, és már nagyon izgatott vagyok-tapsikoltam.
-Nekem meg sem mutattad-bigyesztette le ajkait.
-Jajj Shawn Mendes rajongóm várja meg a holnaputánt hisz csak akkor kerül ki-csíptem meg izmos hasát majd befutottam a lakrészembe.
-Jajj Maja Smith...-mosolyodott el.
-Hmm?-fordultam párat a szoba közepén.
-Megőrjítesz-tárta ki karjait majd karjaiba borultam.
-Shawn hamar pakolj-tapsolt Andrew majd besietett a lakrészbe és becsukták az ajtójuk.
-Maja ez rád is vonatkozik-jelzett Peter majd befutottam a lakrészembe és kb.15 perc alatt összepakoltam.
-Soha nem voltál ilyen gyors-jelentette ki Peter én pedig már futottam Shawn lakrészébe hisz kevesebb, mint 1 óra és indul a gépe én pedig megint 3 hétig nem látom.
-Hercegnő, eljutott a fülemig, hogy ugyanarra a reptérre megyünk-fogta meg bőröndjét majd kimentek a lakrészből és bezárták azt. Az én csomagjaim John és Peter hozta.
Megértem Petert, hogy a reptérig Shawn limuzinjával menjek és szerencsére beleegyezett. Ott ültem Shawn mellezt amíg kiértünk a reptérre. Megint beköszöntött a néma csend, akár még az a pici depresszió is amely ilyenkor előszokott jönni és bekopogtat az ajtón.
•••-Itt vagyunk-mentünk be a váróterembe ahol idegesen vártuk a repülőt.-
Az enyém 10 perc múlva itt van-jelentette ki Shawn mire a bemondóba is bemondták.
-Ne, kérlek ne sírj-ölelt magához majd beszippantottam illatát.
-Szeretlek, mindennél jobban. Hiányozni fogsz Shawn-szipogtam majd mogyoróbarna szemeibe néztem.
Egy utolsó búcsúcsók kíséretében elváltunk egymástól és már attól kirázott a hideg, hogy tudom, megint egy szűk hónapot kell kibírjak nélküle.
FONTOS!!
Szerintetek Shawn szemszögéből is írjam meg az esküvőt vagy inkább csak Maja szemszöge legyen?:) MINDEN SZAVAZATRA SZÜKSÉGEM VAN SZÓVAL GYERÜNK KAPARJUNK ÖSSZE JÓ SOK KOMIT!💕
CZYTASZ
Mercy |sm| ✔️
RomansEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...